Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 30 maj 2019

Foto: Nowy salon QUIOSQUE w Warszawie

Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowy lokal własny w Warszawie, w Galerii Młociny. Salon zajmuje powierzchnię161 mkw.


Moda odgrywa bardzo dużą rolę w ofercie Galerii Młociny, a lokalizacja obiektu tuż przy węźle komunikacyjnym gwarantuje stały napływ gości. Dlatego zdecydowaliśmy się nowy sklep umieścić właśnie na Bielanach – mówi Małgorzata Larwa Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE.

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000zł do 2 500zł netto na 1m2.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Kwiecień 7, 2020
Aktualności
Autor: / Marzec 9, 2020
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Ludzie i biznes
Autor: / Maj 20, 2020
Im się udało
Autor: / Kwiecień 2, 2020
Własny Biznes
Autor: / Marzec 13, 2020


Konsultacje online

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą