Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 18 kwiecień 2019

Foto: Tally Weijl optymalizuje sieć sprzedaży

Tally Weijl prowadzi proces optymalizacji sieci sklepów w Polsce i całej Europie. W jego ramach planuje otwarcia nowych sklepów, modernizacje istniejących, a także zamykanie nierentownych placówek.

– Obecnie ostatnie nierentowne placówki w Polsce są zamykane, natomiast rentowne modernizowane, jak salon Tally Weijl w centrum handlowym Wola Park w Warszawie, czy w Solaris Center w Opolu. W najbliższych miesiącach marka powiększy się o nowe placówki w Galerii Młociny w Warszawie i Centrum Handlowym Serenada w Krakowie. Optymalizacja sieci to także relokacje salonów m.in. w Blue City w Warszawie, Galerii Jurajskiej w Częstochowie, gdzie niebawem przeniesiemy nasze lokale w pobliże innych modowych marek – powiedziała portalowi Retailnet.pl Anna Strauchold z „AS” Real Estate Advisor, odpowiedzialna za rozwój marki Tally Weijl w Polsce, Czechach i na Słowacji.

– Nasza strategia rozwoju będzie prowadzona dwutorowo. Z jednej strony będziemy rozwijać się, otwierając sklepy własne, zlokalizowane głównie w dużych miastach, natomiast z drugiej strony w mniejszych miejscowościach poprzez współpracę partnerską na zasadzie franczyzy. Wierzymy, że także w mniejszych miejscowościach jest ogromny potencjał dla marek adresowych do młodzieży i młodych kobiet. Polskie klientki na szczęście kochają kobiecy styl Tally, ceniąc sobie odważne wzory i wysoką jakość oferowanych materiałów. Należy przy tym podkreślić, iż marka Tally Weijl oferuje corocznie 12 różnych kolekcji, co dodatkowo wyróżnia ją bardzo na tle innych marek modowych w Polsce – podkreśla Anna Strauchold.

Tally Weijl to międzynarodowa marka modowa dla młodych i pewnych siebie kobiet. Założona w 1984 roku przez Tally Elfassi-Weijl i Beata Grüringa, rodzinna firma z siedzibą w Bazylei (Szwajcaria) powstała, kiedy w modzie królowały natapirowane fryzury, spandex, a muzyka disco była nieodłącznym towarzyszem codziennego dnia.

W roku 1987 Tally i Beat otworzyli swój pierwszy sklep we Fryburgu w Szwajcarii, następnie w 1993 roku rozpoczęli ekspansję na terenie całej Szwajcarii. 10 lat później otwarto pierwszy sklep w Niemczech, a zaledwie 3 lata później pierwszy sklep w Polsce. W ciągu kolejnych kilku lat marka Tally Weijl otwierała rocznie ponad 100 sklepów. Dzisiaj Tally Weijl prowadzi prawie 900 sklepów w 39 krajach na całym świecie.


Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Kwiecień 8, 2019
O tym się mówi
O tym się mówi

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 19.06.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 12.06.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 05.06.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą