Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 31 grudzień 2018

Foto: Czy to już koniec franczyzy Dino?

Jeszcze niespełna miesiąc temu pisaliśmy, że sieć Dino nie wyklucza rozwoju poprzez franczyzę a tymczasem okazuje się, że firma planuje odkupić od swojego jedynego franczyzobiorcy wszystkie prowadzone przez niego supermarkety.

Przed świętami do UOKiK wpłyną wniosek o wyrażenie zgody na nabycie przez Dino Polska S.A. zorganizowanej części przedsiębiorstwa DOMEX-KUŚNIEREK sp.j. z siedzibą w Rydzynie obejmującej 13 średnio-powierzchniowych supermarketów typy proximity, które dotychczas funkcjonowały pod marka „Dino” i na standardach grupy „Dino”, na podstawie umowy franczyzy zawartej z Dino Polska S.A.

Dino Polska S.A. tworzy ogólnopolską sieć średnio powierzchniowych supermarketów typu proximity, które cechuje jednolity format. Większość sklepów Grupy Dino ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 400m2 oraz oferuje ok. 5 tys. pozycji asortymentowych i jest zlokalizowana przede wszystkim w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast. Strategia działania Grupy Dino oparta jest na standardowym projekcie sklepu, dysponującego miejscami parkingowymi dla klientów i zaopatrywanego w każdy dzień tygodnia (z wyjątkiem niedziel) w produkty świeże. Na dzień 30 września 2018 r. sieć sklepów Grupy Dino tworzyło 895 sklepów.

Dino Polska S.A. jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką z dominującym polskim kapitałem. Kontrolę nad Dino Polska S.A. sprawuje pan Tomasz Biernacki.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności
Autor: / Styczeń 16, 2019

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Grudzień 10, 2018
O tym się mówi
Raporty
Autor: / Marzec 13, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 05.03.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.03.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 14.03.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą