Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 20 grudzień 2018

Foto: Wojtex lody włoskie zamienia na tajskie

Znane z kurortów i miasteczek lody Mangatto niedługo mogą zniknąć. Wojtex zauważa zmianę preferencji Polaków, jeśli chodzi o lody.

Lody włoskie jeszcze kilkanaście lat temu były nowinką. Kojarzyły się z deserem z wyższej półki, a dodatkowo pochodzącym z kraju o bogatych tradycjach kulinarnych. Dynamiczny rozwój branży lodziarskiej w Polsce sprawił jednak, że Polacy zwrócili się w stronę innych, często o wiele bardziej nowatorskich deserów lodowych. Wojciech Goduński, właściciel Wojtexu, przyznaje, że jego firma mocno to ostatnio odczuła. - Obecnie przeprowadzamy rebranding marki lodowej Mangatto. Ostatni sezon pokazał, że biznes z tradycyjnymi włoskimi lodami nie jest już w modzie - mówi. Firma zauważyła trend na lody tajskie, które wciąż są nowością. W wielu mniejszych miejscowościach nie ma ani jednego punktu, który by je oferował. - Uruchamiamy więc nowy brand – Tairoll - kontynuuje Goduński. - Wkraczamy w dosyć niszową branżę. Będą to lodziarnie zarówno mobilne jak i stacjonarne. Przyczepy już są gotowe - zdradza.

Firma ma zamiar uruchomić pierwsze otwarcia we franczyzie już w styczniu. Równolegle nadal rozwijają się inne franczyzowe koncepty marki. Najnowsza pizzeria Biesiadowo otwarta zostanie na początku 2019 r. w Sędziszowie, a właściciel sieci widzi potencjał dla kolejnych 200 restauracji w Polsce. Wojtex rozwija też swoją aplikację mobilną Zjemy.co.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Styczeń 4, 2019
Aktualności
Autor: / Marzec 1, 2019
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Ludzie i biznes
Autor: / Listopad 19, 2018
Raporty
Autor: / Marzec 14, 2019
Raporty
Autor: / Listopad 15, 2018

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 05.03.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.03.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 14.03.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą