Carrefour rozwija współpracę z właścicielami stacji paliw
DATA DODANIA: 07 grudzień 2018
Carrefour Polska rozwija sieć swoich sklepów franczyzowych na stacjach paliw. Firma nawiązała właśnie współpracę z kolejnymi partnerami i na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy otworzyła 13 nowych sklepów na terenie całego kraju. Carrefour planuje dalszy dynamiczny rozwój w tym segmencie.
Carrefour we wrześniu bieżącego roku zaprezentował na rynku nowy koncept sklepu franczyzowego przeznaczonego dla właścicieli stacji paliw i otworzył pierwsze 11 sklepów w tym modelu wspólnie z siecią Wasbruk. Teraz, firma kontynuuje rozwój nowego konceptu nawiązując współpracę z kolejnymi lokalnymi markami: Pit Stop (2 nowe sklepy uruchomione w okolicach Krakowa) oraz Petrotrans (stacja paliw w Międzyrzeczu, województwo lubuskie). Jednocześnie, Carrefour kontynuuje rozwój swojego konceptu wspólnie z Wasbrukiem - w październiku i listopadzie uruchomionych zostało kolejnych 10 placówek, co oznacza że na stacjach paliw Wasbruk działa już 21 sklepów franczyzowych pod szyldem Express convenience.
- Carrefour przygotował dla właścicieli stacji paliw bardzo konkurencyjną ofertę. Od wdrożenia nowego konceptu sklepu we wrześniu br., notujemy bardzo duże zainteresowanie współpracą, co zaowocowało już podpisaniem umów z 3 właścicielami sieci stacji paliw i uruchomieniem łącznie 24 sklepów na terenie całego kraju. Prowadzimy dalsze rozmowy i do końca roku planujemy otwarcie kolejnych nowych placówek - mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.
Nowy koncept sklepu franczyzowego dla właścicieli stacji paliw to połączenie największych atutów osiedlowego sklepu spożywczego i sklepu na stacji paliw. Przygotowany na sprawdzonej pomarańczowej marce Carrefour Express idealnie wpisuje się w trend convenience. Bogata oferta produktów, dająca możliwość zrobienia kompleksowych zakupów oraz stała dostępność sklepu, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, stanowi idealną odpowiedź na potrzeby klientów, którzy cenią wygodę, oszczędność czasu oraz szybki dostęp do asortymentu.
Sklep na stacji paliw w modelu franczyzowym to oprócz bogatej oferty produktów i usług, także niezbędne wyposażenie sklepu oraz identyfikacja wizualna znanej i rozpoznawalnej marki. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji oraz do jego lokalizacji: osiedlowej lub tranzytowej.
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią
Prezentacje franczyz
Szkolenia
DLA FRANCZYZODAWCÓW
ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 05.03.2019
ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.03.2019
DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW
FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 14.03.2019
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?