Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 15 październik 2018

Foto: Podsumowanie w sieci LodyBonano

Pogoda tego lata dopisała, więc od pierwszych dni maja do ostatnich września LodyBonano sprzedawały się jak świeże bułeczki. Efekt? 15 milionów wydanych lodowych przysmaków oraz wiele nowości w menu. Tak w wielkim skrócie można podsumować bardzo udane lato w największej polskiej sieci lodziarni franczyzowych.  

- W tym sezonie żaden franczyzobiorca nie miał powodów do narzekania. Tak piękne lato sprawiło, że nikogo nie trzeba było zachęcać do kupowania naszych przysmaków, a lodziarnie Bonano jeszcze do niedawna pełne były zadowolonych klientów, którzy szukali orzeźwienia i pysznego ochłodzenia -- mówi Anna Łoszczyk, manager do spraw wizerunku i marketingu firmy.

W zakończonym właśnie sezonie lodowym na terenie całego kraju pod szyldem Lody Bonano działało blisko 270 lodziarni. Marka więc utrzymała swoją pozycję lidera wśród lodziarni działających w systemie franczyzowym.

Na zyski tego lata ogromny wpływ miały także sukcesywnie wprowadzane do menu nowości. Oczywiście, jak podkreślają przedstawiciele sieci klasyczne, bonanowe świderki przez cały czas mają swoich wiernych fanów i sprzedają się znakomicie, jednak klienci równie chętnie sięgali po nowe specjały.

- W minionym sezonie nasza oferta wzbogaciła się o Bąbel Wafla, który w krótkim czasie zyskał rzeszę fanów.  Lody w chrupiącym, gofrowym rożku, wypiekanym na oczach klienta skradły nie jedno serce – mówi przedstawicielka marki i dodaje, że kolejną nowością, która sprawdziła się w minionym sezonie były owocowe weekendy. - Tu wykorzystaliśmy nasze sztandarowe produkty, czyli najbardziej zakręcone świderki. Do tej pory były śmietankowe i czekoladowe. Tego lata poszliśmy o krok dalej i zaproponowaliśmy klientom także świderki owocowe.

Odwiedzającym lodziarnie Bonano najbardziej przypadły do gustu lody truskawkowe oraz te o smaku mango-marakuja.

Do odważnych świat należy, a taka jest niewątpliwie marka LodyBonano, która poszerzyła swoją ofertę również o jeszcze jeden, zaskakujący produkt.

- To czarne świderki, które również przypadły do gustu nie jednemu miłośnikowi zimnych deserów.
Czarne lody – brzmi to może niepokojąco, ale to nic innego jak lody kokosowe, a efekt uzyskuje się po dodaniu węgla kokosowego. Te lody szczególnie pokochali najmłodsi, ponieważ barwią język  - mówi Anna Łoszczyk.

Udane lato dobiegło końca. Większość lodziarni Bonano została już zamknięta, działają tylko nieliczne. Jednak zaczynają się przygotowania do kolejnego sezonu i można być pewnym, że LodyBonano ponownie zaskoczą niezwykłym, dobrym smakiem.
 
Informacja na temat oferty współpracy z LodyBonano znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Listopad 6, 2018
Aktualności
Autor: / Grudzień 18, 2018
Aktualności
Autor: / Październik 1, 2018

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Październik 22, 2018
O tym się mówi
Autor: / Październik 15, 2018
O tym się mówi

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 15.11.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 28.11.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 08.01.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą