Intermarche zamyka kolejne sklepy
DATA DODANIA: 11 październik 2018
We wrześniu zostały zamknięte markety Intermarche w Łodzi i w Świnoujściu. Wcześniej podobny los spotkał placówki w Trzciance, Kętrzynie i Wrześni.
Sklep w Łodzi prowadziła spółka Portos, w której udziały miała ITM Polska. Natomiast właścicielem sklepu w Świnoujściu była spółka Vinum, w której ITM Polska miała 100 proc. udziałów. - Grupa Muszkieterów podjęła decyzję o zamknięciu marketu Intermarché. Obecnie Grupa analizuje alternatywne scenariusze rozwoju z uwzględnieniem społeczności, w której lokalnie funkcjonował sklep - poinformowała portal iswinoujscie.pl Eliza Orepiuk-Szymura dyrektor ds. komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.
Sklep Intermarche we Wrześni, który był prowadzony przez spółkę Ronda należącą m.in. do ITM Polska został zamknięty na początku lipca. Natomiast placówkę Intermarche w Kętrzynie zlikwidowano w czerwcu. Była ona prowadzona przez spółkę Sangria, której udziałowcem była ITM Polska. W sierpnia sąd ogłosił upadłość spółki Sangria. Wcześniej, bo w połowie maja zamknięty został sklep Intermarche w Trzciance, który był prowadzony przez spółkę Traversare, w której udziały miała spółka ITM Polska.
W ubiegłym roku sieć zamknęła sześć sklepów, a otworzyła pięć nowych marketów. W pierwszej połowie roku sieć zamknęła sklepy w Ustce, Koszalinie, Lesznie, Ząbkowicach Śląskich, Rydułtowach, Krakowie i Bydgoszczy oraz otworzyła dwa markety: w Gdyni i Gnieźnie.
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią
Prezentacje franczyz
Szkolenia
DLA FRANCZYZODAWCÓW
ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 05.03.2019
ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.03.2019
DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW
FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 14.03.2019
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?