Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 01 październik 2018

Foto: Reserved debiutuje we Frankfurcie nad Menem

26 września we Frankfurcie na Zeil Strasse, jednej z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych kraju, otwarto 20. salon Reserved w Niemczech o powierzchni 2644 m2. LPP, polski producent odzieży, planuje dalszy rozwój stacjonarnej sieci sprzedaży swojej flagowej marki i ze szczególną uwagą przygląda się kolejnym lokalizacjom w Europie Zachodniej. W drugim kwartale br. większość z 921 mln przychodów flagowej marki LPP pochodziła z zagranicy.

- Od chwili debiutu na rynku niemieckim stawiamy przede wszystkim na rozwój jakościowy sieci Reserved w tym regionie. Nasze salony otwieramy w stolicach landów, w najważniejszych punktach handlowych na mapie Niemiec. Dlatego debiut we Frankfurcie nad Menem był od dawna w obszarze naszych zainteresowań. Otwarcie tego salonu ma duże znaczenie dla naszej obecności na rynku niemieckim – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes zarządu LPP.

Polski producent odzieży chce otwierać kolejne salony i umacniać swoją pozycję w Europie Zachodniej. Flagowa marka LPP ma za sobą dwa udane debiuty w ubiegłym roku w tej części kontynentu – w Berlinie na Tauentzienstrasse oraz w Londynie na Oxford Street. Nowy, 20. salon Reserved w Niemczech został otwarty w kamienicy przy Zeil Strasse – jednej z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych w Niemczech. W sąsiedztwie znajdują się centra handlowe oraz dzielnica biurowa. Powierzchnia sklepu obejmuje trzy kondygnacje, na których wyeksponowano damską, męską i dziecięca kolekcję Reserved. Salon został zaprojektowany zgodnie z minimalistycznym konceptem „open to public”, dzięki któremu wszystko znajduje się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. To już piąta lokalizacja w Niemczech po Monachium, Kolonii, Berlinie i Hamburgu zorganizowana zgodnie z autorskim konceptem firmy LPP.  

- Najnowsze kolekcje Reserved podobają się klientom, o czym świadczą wyniki sprzedaży. W drugim kwartale br. nasza flagowa marka wygenerowała więcej przychodów z zagranicy niż z kraju, co potwierdza, że trafiamy w gusta zagranicznych klientów. Jestem przekonany, że zostaniemy zauważeni również przez odwiedzających Zeil Strasse – komentuje Łoboda.
LPP rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech od 2014 roku. W IV kwartale 2016 roku firma uruchomiła tu także sklepy internetowe młodszych marek – Cropp, House, Mohito i Sinsay. Z perspektywy ostatniego półrocza, Niemcy są dla firmy piątym zagranicznym rynkiem pod względem wartości przychodów.


Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Październik 18, 2018
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Własny Biznes
Raporty
Autor: / Listopad 15, 2018
Raporty

Prezentacje franczyz

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 15.11.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 28.11.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 08.01.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą