Pracowite lato w Fonny Funny
DATA DODANIA: 06 wrzesień 2018
Fonny Funny to dynamicznie rozwijająca się sieć franczyzowa oferująca nakładki i akcesoria do telefonów. Latem przybyły kolejne 3 lokalizacje. Wszystkie mieszczą się na południowym zachodzie kraju.
Fonny Funny to wyspy handlowe umieszczone w centrach zakupowych takich jak Pasaż Tesco, C.H. Korona czy Factory. W ofercie znajdują się głównie obudowy i nakładki na różne modele telefonów, ale też elementy ochronne, służące przedłużeniu trwałości sprzętu. Punkty mieszczą się w miastach takich jak Gdynia, Warszawa czy Wrocław. Teraz marka intensywnie rozwija się w okolicach Śląska. Trzy nowe sklepy, które zostały otwarte w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, zlokalizowane są w Sosnowcu, Częstochowie i Gliwicach. Każdy z nich to wyspa umieszczona w popularnym centrum handlowym: Designer Outlet Sosnowiec, M1 i Arena.
W ten sposób rok od rozpoczęcia działalności sieć liczy już 14 lokalizacji, co można uznać za szybki wzrost. - Ciężko planować, ale pewne jest, że biznes jest rentowny. Chcemy i będziemy się trwale rozwijać - mówi dyrektor Piotr Andrzejewski. Firma nadal poszukuje franczyzobiorców i to nie tylko takich z wcześniejszym doświadczeniem biznesowym w tej branży. Jest też zainteresowana współpracą z centrami handlowymi, które mają powierzchnię nadającą się do postawienia wyspy handlowej Fonny Funny.
Według twórcy marka wyróżnia się spośród konkurencji sposobem ekspozycji. - Klienci oglądają, co chcą, jak długo chcą i nie muszą nikogo pytać o zgodę. Produkty dostępne są na otwartych półkach i pozbawione opakowań - w ten sposób likwidujemy bariery – można przeczytać na stronie.
Artykuły które powinny Ci się spodobać

70 proc. firm w branży szkoleniowej jest zagrożonych bankructwem

Lewica: Nadszedł czas ustawowo uregulować temat franczyz i relacje ajentów z wielkimi korporacjami
A może te Cię zaciekawią
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?