Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 07 sierpień 2018

Foto: LodyBonano

Największa w Polsce franczyzowa sieć w branży - LodyBonano wydała już w tym sezonie 12 milionów lodów.

- Przy słabszych sezonach wynik taki osiągaliśmy dopiero przy końcu lata. W tym roku idziemy chyba na rekord - mówi Dorota Tyborowska, manager rozwoju sieci w firmie LodyBonano. - Oczywiście głównym powodem tego, że lody sprzedają się znakomicie jest pogoda. Sezon zaczął się wcześnie, przez cały maj i czerwiec mieliśmy bardzo wysokie temperatury i ludzie potrzebowali ochłodzenia. Przychodzili więc po nasze lody.

Jak zauważają przedstawiciele sieci sprzedaż idzie szczególnie dobrze w tych punktach, które zdecydowały się na wprowadzenie nowości. A o to, by nowinek nie brakowało LodyBonano dbają od początku istnienia, czyli od 14 lat i wyróżniają się pod tym względem na polskim rynku.

W tym sezonie marka wprowadziła do swojej oferty Bąbel Wafla, czyli lody w chrupiącym, gofrowym rożku, który wypiekany jest przy kliencie. Trzeba więc na nie chwilę poczekać, ale amatorzy tego niebanalnego deseru, łączącego ciepłe z zimnym, wiedzą, że warto.

Świetnie udają się też owocowe weekendy w lodziarniach, które je u siebie wprowadziły. Sztandarowy produkt Lodów Bonano - świderek, zazwyczaj występujący w tradycyjnych smakach czekoladowym i śmietankowym, teraz serwowany jest też w wersji owocowej. Klientom najbardziej przypadł do gustu orzeźwiający smak mango-marakuja, a także  truskawka.

Niektórzy zaś przychodzą specjalnie po to, by spróbować czarnych świderków, kolejnej nowości od Bonano. Są to lody z dodatkiem węgla kokosowego, czego efektem jest 100 % kokosowego smaku. Szczególnie przypadły one do gustu dzieciom, dla których dodatkową atrakcją jest też to, że barwią język. Z myślą o najmłodszych LodyBonano  w tym sezonie odmieniły też trochę Żelusia. Jest dostępny w wersji tradycyjnej z dodatkiem owocowej galaretki, a teraz także z dodatkiem kwaśnych żelków.

Sieć dba nie tylko o odświeżanie menu, regularnie wprowadza też nowości do oferty franczyzowej, skierowanej do potencjalnych partnerów. W tym sezonie franczyzobiorcy mają możliwość skorzystania z opcji LodyBonano MIX. Umożliwia ona większy udział klienta w przygotowywaniu lodowego deseru. Sami mogą zdecydować o smakach i dodatkach z jakich zrobiony zostanie ich lodowy deser, a tym samym o jego cenie. Lodziarze, którzy wprowadzili u siebie tę nowinkę, twierdzą, że klienci bardzo cenią sobie to, że zostawia się im wolny wybór i niczego nie narzuca.

Dzięki takim przemyślanym zabiegom marketingowym i biznesowym marka od wielu lat utrzymuje pozycję największej sieci franczyzowej w Polsce. Obecnie pod jej szyldem działa blisko 270 lodziarni.

 - I mimo, że mamy połowę sezonu za sobą, to wciąż zgłaszają się nowi inwestorzy, zainteresowani otwarciem punktu z Lodami Bonano. Właśnie uruchamiamy kolejny punkt w Warszawie. – dodaje Dorota Tyborowska.


Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności
Autor: / Lipiec 17, 2018

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Lipiec 23, 2018
Raporty
O tym się mówi
Autor: / Czerwiec 14, 2018

Prezentacje franczyz

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 12.11.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 30.10.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 15.11.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakie pytanie jako pierwsze zadałbyś franczyzodawcy podczas rozmowy na temat przystąpienia do sieci?

Jaka jest całkowita kwota inwestycji franczyzobiorcy? - 48.6%
Ile wynosi okres zwrotu z inwestycji? - 27%
Jakie są kary wynikające z umowy franczyzy? - 12.2%
Jakie know-how oferuje franczyzodawca? - 12.2%

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą