Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 02 sierpień 2018

Foto:QUIOSQUE

QUIOSQUE cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o dwa nowe lokale. Pierwszy z nich zlokalizowany jest w Galerii Niva w Oświęcimiu, drugi – w FACTORY OUTLET POZNAŃ w Luboniu. Oba punkty to salony własne. Obecnie sieć salonów QUIOSQUE liczy około 170 sklepów.


QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości, jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł netto na 1 m2.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności
Autor: / Styczeń 30, 2019

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Luty 26, 2019
O tym się mówi
O tym się mówi

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 23.05.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 09.05.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 16.05.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą