Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 25 kwiecień 2018

Foto: materiały prasowe

Xeromatic - Agencja Reklamowa & Drukarnia On-Line po roku działalności zbudowała sieć franczyzową obejmującą 20 partnerów.

- To bardzo dobry wynik, zwłaszcza, że nie prowadziliśmy żadnej kampanii promocyjnej – podkreśla Piotr Stefański, koordynator projektu.

Stefański zauważa, że Xeromatic to jedyna na polskim rynku agencja reklamowa działająca w ten sposób. – Mamy pełny system rozwiązań dla agencji stricte reklamowej, które oferujemy naszym franczyzobiorcom – podkreśla.

Po wakacjach firma planuje przeprowadzenie kampanii informacyjnej.

Xeromatic proponuje formę współpracy opartej o autorski model know-how, w której wykorzystując potencjał Internetu i ponad 11-letnie doświadczenie w branży daje możliwość otwarcia własnej agencji reklamowej wspartej systemem drukarni on-line, studia graficznego i konsultingu.

Firma poszukuje partnerów biznesowych w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. Minimalna kwota inwestycji to 9,9 tys. zł. netto, brak jest opłat wstępnej i bieżących. Opłata marketingowa wynosi 399 zł netto.

Informacja na temat oferty współpracy z Xeromatic znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Własny Biznes
Autor: / Marzec 19, 2019
Im się udało
Autor: / Marzec 14, 2019
O tym się mówi
Autor: / Kwiecień 29, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 19.06.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 12.06.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 05.06.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą