Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 28 marzec 2018
Carrefour stawia na mniejsze formaty

Foto: Carrefour

Wzrośnie liczba sklepów działających w ramach franczyzowej sieci Carrefour. 

Francuski detalista nie planuje już kolejnych inwestycji związanych z otwarciem wielkopowierzchniowych sklepów. Szanse na dalszy rozwój w Polsce widzi w mniejszych formatach handlowych.

Jak powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska obecność firmy w segmencie hipermarketów jest już na wystarczającym poziomie. Potwierdził też plany uruchomienia w tym roku kolejnych 100 sklepów osiedlowych.

Przypomnijmy, że na początku tego roku Carrefour posiadał w Polsce prawie 900 palcówek handlowych w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych (ponad 650) oraz sklep internetowy.

Francuska firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. W planach spółki na ten rok jest też budowa centrum dystrybucyjnego w Rawie Mazowieckiej. Ponadto, firma planuje dalej inwestować w rozwój e-commerce i nowych technologii.

Informacja na temat oferty franczyzy Carrefour znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności
Autor: / Październik 22, 2019

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Im się udało
Autor: / Czerwiec 10, 2019
Raporty
Autor: / Lipiec 23, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą