Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 21 marzec 2018
Biznes i rozrywka idą w parze

Foto: JumpWorld

JumpWorld, franczyzowa sieć parków trampolin otworzyła kolejny obiekt rozrywkowy. Piąty park trampolin rozpoczął działalność we Wrześni. 

Na tym nie koniec rozwoju. Właściciele sieci obiektów oferujących popularną na całym świecie rozrywkę dla dzieci i dorosłych zapowiadają kolejne otwarcia.

W najbliższym czasie na JumpWorld-owej mapie mają się pojawić parki trampolin zarządzane przez franczyzobiorców w Tarnowskich Górach, Lesznie, Śremie i Będzinie.

Przypomnijmy, że pierwszy obiekt działający pod marką JumpWorld otwarto w 2015 roku w Zabrzu. Był to pierwszy park trampolin jaki powstał na Śląsku. W 2016 zostały wybudowane dwa kolejne parki we Wrocławiu i Katowicach.

Zapotrzebowanie na skoczną zabawę okazało się ogromne również w Radomiu. To właśnie tam w grudniu 2017 powstał czwarty obiekt.

Parki rozrywki działające w ramach tej sieci są podzielone na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, arena główna oraz strefa gladiatorów i wiele innych. Obiekt tego typu można otworzyć zarówno w centrum handlowym, jak i w wolnostojącej hali.

JumpWorld to największa sieć parków trampolin w Polsce. Firma oferuje potencjalnym franczyzobiorcom otwarcie parku z indywidualnie zaprojektowaną przestrzenią wyposażonego w profesjonalny sprzęt.

Więcej szczegółów na temat oferty franczyzy JumpWorld znajdziecie w naszej bazie systemów franczyzowych.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Grudzień 20, 2018
Aktualności
Autor: / Październik 26, 2018

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Luty 18, 2019
Ludzie i biznes
Autor: / Wrzesień 24, 2018
Ludzie i biznes
Autor: / Listopad 19, 2018

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 05.03.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.03.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 14.03.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą