Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 09 marzec 2018
Lotos wygasza franczyzową markę

Foto: Lotos

Lotos wygasza markę Lotos Optima. Spółka paliwowa ma nową ofertę partnerstwa handlowego.

Według informacji przekazanej przez wiceprezesa zarządu ds. produkcji i handlu w Grupie Lotos Jarosława Kawuli, Lotos Optima jest marką wygaszaną. Grupa pracuje obecnie nad tym, aby standard stacji działających w ramach tej sieci podnieść do segmentu premium.

Krzysztof Kopeć z biura komunikacji Lotos w rozmowie z franczyzawpolsce.pl zaznacza, że grupa konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju w segmencie handlu detalicznego i nadal będzie rozwijać franczyzową sieć stacji.

W ubiegłym roku, we współpracy z przedstawicielami franczyzobiorców przygotowaliśmy nową ofertę Partnerstwa Handlowego Lotos. Nowe umowy poprawią konkurencyjność marki Lotos, a co najważniejsze umożliwią szybszą standaryzację stacji w segmencie DOFO (franczyzowym) – wyjaśnia Krzysztof Kopeć.

Dodaje, że w 2017 roku kontynuowano procesy standaryzacyjne stacji paliw premium, wzmacniano sieć włączając do niej nowe obiekty zarówno w formacie własnym, jak franczyzowym.

W roku 2017 sieć powiększyła się o 14 nowych lokalizacji, jej rozwój realizowany był w oparciu o plan określający kluczowe lokalizacje z punktu widzenia możliwości konkurowania o klientów flotowych.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności
Autor: / Sierpień 5, 2019

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
O tym się mówi
Autor: / Sierpień 5, 2019
Im się udało
Autor: / Sierpień 13, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą