Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 14 luty 2018
 PZU w ofensywie

Foto: PZU

Najbardziej rozpoznawalna marka ubezpieczeniowa w Polsce zwiększa zasięg sieci agencyjnej. 

Ubezpieczyciel planuje, że w tym roku pod szyldem PZU pojawi się około 150 nowych biur agentów działających w standardzie "Agent 2.0".

Wszystkie nasze biura agencyjne działają na unikatowym modelu opartym na wybranych elementach franczyzy. Mogą otwierać je tylko agenci wyłączni PZU. Obecnie posiadamy 1298 biur, a rok 2018 planujemy zamknąć stanem 1450 biur – mówi nam Dariusz Hendzelewski, główny specjalista ds. wsparcia rozwoju placówek agencyjnych PZU.

Dodaje, że aby być bliżej swoich klientów, firma wprowadziła koncept „Agent 2.0”, w ramach którego wspiera właścicieli biur agencyjnych zarówno w trakcie działań związanych z otwarciem placówki, jak i w trakcie jej dalszego funkcjonowania.

Wśród korzyści dla franczyzobiorców jest m.in. atrakcyjny system prowizyjny i możliwość otrzymania premii kwartalnej w wysokości 2 tys. zł. Firma przygotowuje też indywidualny projekt aranżacji wnętrza biura oraz wizualizację zewnętrzną.

– Co bardzo istotne, całe wyposażenie meblowe przechodzi od razu na własność agenta, a jego koszt ponosi ubezpieczyciel – wskazuje Dariusz Hendzelewski.

Szacowany koszt inwestycji związany z uruchomieniem franczyzowej placówki w sieci PZU wynosi około 5 tys. zł i zależy od lokalu, jakim dysponuje agent. W przypadku, gdy lokal jest w dobrym stanie koszt inwestycji może być zerowy.

Więcej informacji na temat oferty franczyzy PZU znajdziecie w naszej bazie systemów sieciowych.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Kwiecień 3, 2020
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Własny Biznes
Własny Biznes
Autor: / Marzec 13, 2020
Im się udało
Autor: / Czerwiec 11, 2020


Konsultacje online

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą