Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 01 luty 2018
 Mini Melts celuje w centra rozrywki

Foto: Mini Melts

Franczyzowa sieć stoisk oferująca mrożony deser wchodzi do sal zabaw i parków trampolin.

Lody Mini Melts to wytwarzane są na bazie naturalnych składników: świeże mleko, śmietana i naturalne aromaty. Nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników oraz produktów genetycznie modyfikowanych. Planuje się, że do końca tego roku sieć Mini Melts będzie liczyć 200 punktów (40 własnych, 60 franczyzowych i 100 partnerskich).

Przede wszystkim zależy nam, żeby produkt jakim są kuleczkowe lody Mini Melts był dostępny w całym kraju i przez cały rok. W związku z tym, staramy się rozwijać naszą sieć oferując nie tylko model franczyzowy, ale też partnerski. Dzięki temu nasze lody można kupić nie tylko na nadmorskich deptakach, czy w ogrodach zoologicznych, ale również w miejscach typu sale zabaw, lodziarnie i parki trampolin – zaznacza w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Barbara Staroń, prezes zarządu spółki rozwijającej sieć Mini Melts.

Dodaje, że od przedsiębiorców, którzy chcą działać po tą marką firma oczekuje działania zgodnie z jej standardami.  

My natomiast, jako franczyzodawca, aktywnie wspieramy naszych partnerów biznesowych dzieląc się z nimi know how, prowadząc szkolenia sprzedażowe oraz działania marketingowe na skalę ogólnopolską – podkreśla Barbara Staroń.

O ofercie franczyzy Mini Melts można przeczytać w naszej bazie systemów sieciowych.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Lipiec 25, 2019
Aktualności
Aktualności
Autor: / Sierpień 2, 2019

A może te Cię zaciekawią

Raporty
Autor: / Lipiec 23, 2019
Ludzie i biznes
Autor: / Sierpień 26, 2019
O tym się mówi

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą