Plan zrealizowany
DATA DODANIA: 29 grudzień 2017
Nowa sieć stoisk partnerskich z akcesoriami GSM, która działa na rynku od drugiej połowy br. zrealizowała dotychczasowy plan ekspansji.
– Początek działalności sieci Fonny Funny to druga połowa 2017 roku. W ciągu sześciu miesięcy uruchomiliśmy 7 lokalizacji w centrach handlowych w kilku miastach. Działamy wyłącznie we franczyzie. Analizując kolejne możliwości ekspansji będziemy się nadal rozwijać otwierając stoiska partnerskie w galeriach i centrach handlowych – mówi w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny.
Pod marką Fonny Funny działają stoiska w ciągach komunikacyjnych centrów handlowych oferujących ozdoby i elementy ochrony telefonów.
W ramach współpracy biznesowej z tą marką, franczyzobiorca otrzymuje meble stoiskowe oraz profesjonalne wsparcie w zakresie zatowarowania.
Franczyzodawca zapewnia, że zwrot z inwestycji następuje już po kilku miesiącach od rozpoczęcia działalności (minimalny koszt inwestycji wynosi 20 tys. zł). Jest to możliwe m.in. dzięki wysokim marżom, sięgającym 75%.
Więcej szczegółów dotyczących oferty franczyzy Fonny Funny znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?