Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 11 maj 2017
Ceniona marka dla dzieci z nową ofertą współpracy

Foto: 5.10.15

Marka 5.10.15. od niemal ćwierć wieku jest ważnym graczem na rynku odzieży dziecięcej. Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 200 sklepów -  w roku 2017 marka planuje otwarcia kolejnych salonów.

Sieć salonów 5.10.15.  to obecnie w dużej mierze sklepy w formule agencyjnej popularnie określanej na rynku jako franczyza. W tej formule franczyzobiorca tworzy sklep monobrandowy pod logo 5.10.15. w jednolitym koncepcie proponowanym przez firmę i pracuje w nim z towarem, który dostarcza firma (franczyzodawca inwestuje w towar, ustala akcje reklamowe i promocyjne i tym samym ponosi koszty przecen kiedy nadchodzi czas wyprzedaży- co jest ważne).

Taki model współpracy łączący w sobie dużą rozpoznawalność brandu 5.10.15. oraz przejmowanie przez franczyzodawcę od partnera całej odpowiedzialności za towar jest bardzo dobrze przyjmowane przez rynek. Marka dzieli się z partnerami posiadanym know-how i daje im pełne, merytoryczne wsparcie. System jest przygotowany tak, aby dawał możliwość, pracy również z partnerami, którzy nie posiadają dużego doświadczenia w biznesie.

podpis

Swoją wiedzę firma opiera na długoletnim doświadczeniu w prowadzeniu sklepów, zarówno własnych jak i franczyzowych. Zainteresowanie posiadaniem sklepu z logo 5.10.15. ze względu na popularność jak i relatywnie niski próg inwestycji cały czas utrzymuje się na niezmiennie wysokim poziomie.

Firma zaprasza do współpracy partnerów z Polski we wszystkich miastach, gdzie marka nie jest jeszcze reprezentowana, a mają one minimum 15 tys. mieszkańców. Franczyzodawca ma dla nich bardzo atrakcyjną ofertę wyposażenia sklepu za 29 990 zł - oferta dotyczy sklepów o pow. do 70 m² z jedną standardową witryną. Minimalne wymogi dotyczące otwarcia lokalu to metraż od ok. 50 m² i lokalizacja w miejscu o charakterze handlowym. W zależności od miasta może to być centrum handlowe, ale równie dobrze, gdy jest to centrum miasta lub jedna z jego głównych ulic. W przypadku sklepu mieszczącego się przy ulicy ważne jest, aby był on na parterze i posiadał przynajmniej jedną witrynę.

W dzisiejszych czasach nie można być silną marką na rynku nie będąc aktywnie obecnym w e- handlu. 5.10.15. posiada prężnie działający sklep internetowy, który powstał w wyniku podążania za potrzebami klientów i chęcią dotarcia do jak najszerszej grupy odbiorców.
Sklepy stacjonarne oraz sklep internetowy nie mogą istnieć niezależnie. Marka jest tam gdzie jest klient, a on nieustannie przenika między kanałami. 5.10.15. stale rozwija tzw. strategię omnichannel, dlatego też w pierwszej połowie roku firma rozpoczęła wdrażanie usługi Click&Collect, czyli zamów on-line i odbierz w sklepie.

Obecnie usługa jest już dostępna w większości salonów. Strategia omnichannel wynika z faktu, że konsumenci obecnie stykają się z marką 5.10.15. na różnych płaszczyznach zarówno w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym jak i w kanałach social media. Dlatego firma stawia na spójną i przenikającą się komunikację w wielu kanałach jednocześnie. „Chcemy, aby wszystkie kanały sprzedaży wzajemnie się przenikały i uzupełniały, dając klientowi pełen wachlarz dostępu do naszej oferty. Doskonałym spoiwem między wszystkimi płaszczyznami obecności jest nasz program lojalnościowy, który dynamicznie rozwijamy już od kilku lat.

Na zakończenie warto też wspomnieć o zmianach brandingu jakie wprowadzamy w tym roku. Właśnie z podążania za naszym klientem zrodził się nowy koncept sklepu oraz nowe logo. Nasz nowy koncept stawia na łatwiejszy odbiór wizualny produktu oraz jego lepszą ekspozycję. Nowe monochromatyczne logo marki 5.10.15. łączy naszą tradycję, a zarazem jest nowoczesne i proste” – zaznacza prezes Marek Czupryna.

Nowy koncept meblowy

To całkiem nowe środowisko sprzedaży, które precyzyjnie podkreśla walory produktów 5.10.15. Przez blisko rok firma pracowała nad stworzeniem nowego wizerunku punktów sprzedaży. W przypadku sklepów z produktami dla dzieci w różnym wieku, bardzo ważne jest stworzenie środowiska przyjaznego dla wszystkich klientów. Rodzice niemowlaka zupełnie inaczej postrzegają świat niż rodzice 10-latka. Właśnie dlatego w tych sklepach działają trzy strefy produktowe: świat niemowlaka, przedszkolaka i starszych dzieci.

Nowy koncept meblowy pozwala na optymalną prezentację szerokiej oferty produktowej. Jasne ażurowe meble i ekspozycja frontem do klienta umożliwia szybką i całościową ocenę kolekcji. Zastosowane rozwiązania pozwalają również na wydajniejszą pracę obsługi sklepu, co jest szczególnie ważne dla partnerów franczyzowych.

Podstawowe wymagania:

  • Miasto powyżej 15 000 mieszkańców, w którym nie ma 5.10.15.

https://www.51015kids.eu/point_of_sale

  • Lokal położony w centrum miasta, przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym
  • Powierzchnia handlowa od 50 m² plus niewielki magazyn
  • Założona własna działalność handlowa Partnera

Korzyści:

  • Wsparcie finansowania inwestycji poprzez leasing
  • Brak konieczności kupowania towaru
  • Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji
  • Pełne wsparcie w przygotowaniu do otwarcia i prowadzeniu sklepu
  • Rozliczenie na zasadzie prowizji od obrotu (agencja/depozyt)

Koszt inwestycji:

  • Uwaga! Promocja na wyposażenie! Koszt wyposażenia sklepu o powierzchni do 70 m² z jedną standardową witryną wynosi teraz tylko 29 990 zł
  • Opłata licencyjna płatna jednorazowo (15 tys. zł) lub w ratach (36 rat po 500 zł)
  • Zabezpieczenie jedynie w postaci weksla

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Lipiec 31, 2019
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Ludzie i biznes
Autor: / Sierpień 26, 2019
O tym się mówi
Raporty
Autor: / Lipiec 29, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą