Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 05 maj 2017
Nowa marka chce wejść na polski rynek.

Foto: freeimages.com

Little Caesar Enterprises to kolejna marka gastronomiczna, która wyrusza na podbój europejskich rynków.

Little Caesars jest trzecią co do wielkości siecią pizzerii na świecie. Ma łącznie ponad 500 lokali własnych i ponad 4,5 tys. franczyzowych. Działa m.in. w około 20 krajach, m.in. w USA i Turcji. Obecnie poszukuje franczyzobiorców w Polsce oraz na Węgrzech.

Powierzchnia lokali działających pod tą marką wynosi od 75 do 100 m². W części przeznaczonej dla klientów mieszczą się zwykle dwa albo trzy stoliki - firma kładzie nacisk na obsługę zamówień na wynos.
Pierwszy lokal pod marką Little Caesars został otwarty w na terenie Stanów Zjednoczonych w 1959 roku. Trudno jest prognozować czy marka zadomowi się na naszym rynku. W Polsce już działają zarówno zagraniczne sieci pizzerii (np. Domino'Pizza, Telepizza), jak i rodzime (np. Da Grasso, Biesiadowo), które zajęły swoje miejsce w tym konkurencyjnym segmencie gastronomii.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Czerwiec 10, 2020
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Ludzie i biznes
Autor: / Maj 20, 2020
O tym się mówi
Autor: / Czerwiec 22, 2020
O tym się mówi


Konsultacje online

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą