Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 06 luty 2017
W zeszłym roku sieć miała około 70 lokalizacji (połowa własnych, połowa franczyzowych).

Foto: Minimelts

Franczyzowa sieć punktów serwujących zdrowe desery mrożone zmieniła nazwę i strategię działania.

Znana sieć stoisk oferująca zdrowe desery w postaci mrożonych kuleczek przeszła metamorfozę zmieniając nazwę na Minimelts. Na tym nie koniec. – Sezon 2017 to czas wielkich zmian dla lodowych kuleczek. Przygotowaliśmy zupełnie nową odsłonę naszego produktu w zakresie designu, marketingu i dystrybucji. W tym roku chcemy przedstawić nowe wariacje smakowe oraz zupełnie nowe formy lodowe, niedostępne jak dotąd w Europie. Wierzę, że zmiany które zaplanowaliśmy spotkają się z pozytywną reakcją wśród klientów i partnerów – mówi portalowi Franczyzawpolsce.pl Dominika Wojna, prezes spółki.

Dodaje, że z sezonu na sezon sieć powiększa liczbę stoisk sprzedażowych. W zeszłym roku miała około 70 lokalizacji (połowa własnych, połowa franczyzowych).

Obecnie przygotowujemy się do nowego sezonu i szukamy nowych punktów. Przede wszystkich chcemy przedstawić nasz nowy wizerunek, pokazać nowe rozwiązania technologiczne i produktowe. Od zeszłego roku rozpoczęliśmy sprzedaż naszych lodowych kuleczek w bezobsługowych maszynach vendingowych i liczymy na szeroki rozwój tego kanału sprzedaży. Szukamy nowych miejsc i partnerów zainteresowanych podjęciem z nami współpracy i rozszerzamy standardowe formy sprzedaży – podkreśla Dominika Wojna.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Autor: / Marzec 10, 2020
Własny Biznes
Im się udało
Autor: / Kwiecień 14, 2020


Konsultacje online

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą