Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 21 listopad 2016
Polska marka odzieżowa kontynuuje ekspansję.

Foto: Greenpoint

Spółka Greenpoint rozwijająca się we franczyzie odświeżyła wizerunek marki i rozbudowała dział projektowy. W tym roku otworzy jeszcze trzy nowe sklepy i popracuje nas usprawnieniem sprzedaży internetowej, by zamówiony towar można było otrzymać jeszcze tego samego dnia.

W sieci sklepów z modą damską działa obecnie ponad 100 sklepów. Firma planuje, że do końca tego roku zostaną otwarte trzy kolejne salony. Spółka otwiera zarówno sklepy firmowe, jak i franczyzowe.

Polecamy wywiad z franczyzobiorcą Greenpoint: Coś dla siebie na każdą okazję

Greenpoint to polska marka odzieżowa działająca na rynku od ponad 12 lat. Firma stawia na kobiecość i wygodę bez konieczności rezygnacji z elegancji. Kolekcje Greenpoint podzielone są na dwie części - biurową i codzienną, które w łatwy sposób można łączyć i uzupełniać.

Jednym z najszybciej rozwijających się obszarów w spółce jest handel internetowy. Firma wprowadziła zmiany funkcjonalne w zakresie logistyki, zatowarowania, marketingu i obsługi klienta. Wprowadziła też odbiór własny w sklepach i pracuje nad przyspieszeniem wysyłek, by zamówiony produkt można było otrzymać jeszcze tego samego dnia.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Lipiec 25, 2019
Aktualności
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
O tym się mówi
Bycie restauratorem to nie jest łatwy kawałek chleba.
Autor: / Lipiec 8, 2019
Im się udało
Autor: / Październik 28, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą