Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 13 listopad 2016
Rośnie sieć sklepów Quiosque.

Foto: Quiosque

Polska marka modowa, pod której działa franczyzowa sieć sklepów z ofertą dla kobiet przygotowuje się do otwarcia kolejnego sklepu, który pojawi się w jednej z warszawskich galerii.

Do grona najemców Galerii Północnej powstającej w Warszawie dołączyła marka Quiosque, która jest obecna na naszym rynku już ponad 20 lat.
Pierwszy salon Quiosque  powstał w Bydgoszczy w 1992. Dziś sieć marki liczy ponad 130 punktów w całej Polsce. Firma zarządza zarówno salonami własnymi, jak i franczyzowymi.

Polecamy wywiad z franczyzobiorcą Quiosque: Kobieca twarz biznesu

Monika Kujas, PR Manager Quiosque zaznacza, że większość kolekcji jest szyta w kraju. Znajomość potrzeb i oczekiwań polskich kobiet sprawia, że marka z powodzeniem  konkuruje z zagranicznymi firmami.

Przeczytaj także: Moda to biznes, jak każdy inny

Quiosque to nie jedyna polska marka modowa rozwijająca się we franczyzie. Sukces biznesowy osiągnęły też marki stworzone przez polskich projektantów takie jak Blue Shadow i Eva Minge Femestage oraz Greenpoint czy Esotiq (ta marka z powodzeniem rozwija się także na rynku niemieckim).

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Autor: / Lipiec 10, 2019
Aktualności
Autor: / Czerwiec 26, 2019
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

Własny Biznes
Autor: / Listopad 15, 2019
Ludzie i biznes
Autor: / Lipiec 23, 2019
O tym się mówi
Autor: / Sierpień 26, 2019

Prezentacje franczyz



Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 03.12.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 26.11.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 19.11.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą