Dobre, bo zdrowe
DATA DODANIA: 02 wrzesień 2016
Yogen Früz to międzynarodowa marka, której receptura mrożonego jogurtu nie zmieniła się od 30 lat.
Mrożony jogurt zdobywa popularność jako zdrowa alternatywa dla lodów, bez konserwantów, bez sztucznych barwników, na bazie mleka.
Choć jogurterii wciąż jest o wiele mniej w porównaniu do lodziarni, sprzedawcy tradycyjnych deserów mrożonych mają czego się obawiać. Polacy z chęcią próbują nowych produktów. Szczególnie jeśli deser jest mniej kaloryczny i bezpośrednio wpływa na nasze zdrowie, poprawiając i wzmacniając odporność organizmu. Desery Yogen Früz powstają na bazie polskiego mleka i są wzmacniane probiotykami odpornymi na działanie niskich temperatur, kremowe, smakują wyśmienicie szczególnie w połączeniu z owocami, świeżymi oraz mrożonymi. To dodatkowy atut deseru.
Firma Yogen Früz powstała w Kanadzie. Obecnie koncentruje się na rozwoju w Polsce i poszukuje franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem i prowadzeniem własnej jogurterii w ramach sprawdzonego konceptu. Jogurteria to coś więcej niż jogurt. To jedyne w Polsce zdrowe desery, na bazie probiotycznego jogurtu, to świeżo wyciskane soki, to przepyszne smoothies, to aromatyczna kawa oraz herbata bąbelkowa bubble tea, Yogen Früz to life style.
Sklep z pełnym wyposażeniem i opłatą licencyjną to koszt około 96 tys. zł, a zwrot zainwestowanych pieniędzy następuje po sześciu miesiącach od uruchomienia punktu sprzedaży. Franczyzodawca podkreśla, że mrożone jogurty to zdrowa alternatywa dla lodów. A biorąc pod uwagę mocny trend zdrowego odżywiania ten segment rynku mrożonych deserów będzie się dynamicznie rozwijał.
Yogen Fruz oferuje swoim przyszłym partnerom pomoc na każdym etapie działalności. Franczyzobiorcy otrzymają m.in. dostęp do szkoleń, gotowe receptury i materiały reklamowo-marketingowe, które umożliwią dotarcie do szerszego grona klientów.
Artykuły które powinny Ci się spodobać

Eurocash wydał 15 mln zł na platformę e-Commerce dla handlu niezależnego w Polsce
A może te Cię zaciekawią
Prezentacje franczyz
Szkolenia
DLA FRANCZYZODAWCÓW
ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 05.03.2019
ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.03.2019
DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW
FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 14.03.2019
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?