Franczyza w Polsce

Autor:
DATA DODANIA: 19 marzec 2016
Coccodrillo zwiększy sieć sklepów.

Foto: Coccodrillo

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, planuje, że w 2016 roku liczba jego placówek handlowych wzrośnie do około 500 z blisko 450 obecnie. Wzrosną też sieci sklepów innych marek odzieży dziecięcej rozwijające się we franczyzie.

- W tym roku kontynuujemy naszą strategię. Chcemy, żeby nasza sieć placówek handlowych wzrosła z ok. 450 do ok. 500 na koniec roku. Jednocześnie stawiamy na internet, gdzie notujemy bardzo wysokie dynamiki wzrostu - powiedział cytowany w komunikacie spółki Tomasz Przybyła, wiceprezes spółki.

Pod koniec 2015 roku spółka miała 447 punkty handlowe, podczas gdy rok wcześniej było ich 362. Skonsolidowany zysk netto grupy CDRL w 2015 r. wyniósł 13,3 mln zł, czyli był o 16,7% wyższy niż w 2014 roku. Przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł, EBITDA o 10,4% do 20,5 mln zł, a zysk operacyjny o ponad 11% do 17,9 mln zł.

W segmencie odzieży dla dzieci rośnie też sieć rozwijająca się w systemie partnerskim 5.10.15. Liczy ona około 230 sklepów, z czego ponad 170 to jednostki franczyzowe. – W 2016 roku zamierzamy kontynuować rozwój franczyzy – powiedziała nam Katarzyna Kołtuniewicz, przedstawiciel marki 5.10.15.

Znaną marką jest też sieć sklepów dla dzieci i młodzieży Reporter Young, która ma obecnie około 120 sklepów oraz Wójcik Fashion.

Artykuły które powinny Ci się spodobać

Aktualności
Aktualności
Autor: / Czerwiec 10, 2020
Aktualności

A może te Cię zaciekawią

O tym się mówi
Własny Biznes
Autor: / Czerwiec 5, 2020
Własny Biznes
Autor: / Kwiecień 8, 2020


Konsultacje online

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą