Odnosisz sukcesy na rynku nieruchomości, ale nie masz odwagi zainwestować środków we własne biuro? Oni dadzą Ci pieniądze!
Sieciowa agencja nieruchomości Metrohouse uruchomiała program „Start up - otworzymy Twoje biuro nieruchomości”. To projekt przygotowany z myślą o osobach posiadających doświadczenie na rynku nieruchomości i odnoszących sukcesy w branży.
Metrohouse oferuje wsparcie finansowe osobom, które chcą stworzyć własne lub rozwinąć istniejące biuro nieruchomości, ale z powodu ryzyka biznesowego nie decydują się na rozwinięcie skrzydeł. W ramach współpracy umożliwia prowadzenie własnego oddziału doradców w sieci Metrohouse.
To możliwość rozpoczęcia współpracy bez konieczności uruchamiania biura franczyzowego. Agencja wystąpi w roli mentora i pomoże w prowadzeniu dobrze prosperującego biznesu. W istnieje też możliwość przekształcenia biura w swój własny biznes.
W ramach tej współpracy firma oferuje szkolenie oraz wdrożenie przygotowujące do samodzielnego prowadzenia placówki w centrali w centrum Warszawy. Całe ryzyko finansowe firma bierze na siebie. Finansuje bieżące funkcjonowanie placówki, w tym m,in. wynajem biura i koszty administracyjne oraz nakłady na marketing ofert. Z kolei zadaniem partnera jest zbudowanie silnego zespołu sprzedażowego.
– Z programu już korzysta dwóch partnerów. Jesteśmy w trakcie rozmów z kolejną osobą. Do końca tego roku pozyskamy jeszcze co najmniej jednego partnera. Ta oferta współpracy jest limitowana. To oznacza, że w ramach tego programu w mniejszych miejscowościach może być otwarty tylko jeden oddział – mówi w rozmowie Franczyzawpolsce.pl Piotr Jarosz, dyrektor ds. sieci franczyzowej Metrohouse.
Metrohouse to jedna z najbardziej liczących się sieci na polskim rynku nieruchomości. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe. Oferta Metrohouse obejmuje pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. W skład Metrohouse wchodzi również dział kredytowy oraz Salon Dewelopera - wyodrębniona ze struktur firmy komórka obsługująca oferty z rynku pierwotnego.