Agencja Xeromatic pozyskała przez rok 20 partnerów franczyzowych

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: materiały prasowe

Foto: materiały prasowe

Xeromatic - Agencja Reklamowa & Drukarnia On-Line po roku działalności zbudowała sieć franczyzową obejmującą 20 partnerów.

- To bardzo dobry wynik, zwłaszcza, że nie prowadziliśmy żadnej kampanii promocyjnej – podkreśla Piotr Stefański, koordynator projektu.

Stefański zauważa, że Xeromatic to jedyna na polskim rynku agencja reklamowa działająca w ten sposób. – Mamy pełny system rozwiązań dla agencji stricte reklamowej, które oferujemy naszym franczyzobiorcom – podkreśla.

Po wakacjach firma planuje przeprowadzenie kampanii informacyjnej.

Xeromatic proponuje formę współpracy opartej o autorski model know-how, w której wykorzystując potencjał Internetu i ponad 11-letnie doświadczenie w branży daje możliwość otwarcia własnej agencji reklamowej wspartej systemem drukarni on-line, studia graficznego i konsultingu.

Firma poszukuje partnerów biznesowych w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. Minimalna kwota inwestycji to 9,9 tys. zł. netto, brak jest opłat wstępnej i bieżących. Opłata marketingowa wynosi 399 zł netto.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram