Foto: materiały prasowe
Xeromatic - Agencja Reklamowa & Drukarnia On-Line po roku działalności zbudowała sieć franczyzową obejmującą 20 partnerów.
- To bardzo dobry wynik, zwłaszcza, że nie prowadziliśmy żadnej kampanii promocyjnej – podkreśla Piotr Stefański, koordynator projektu.
Stefański zauważa, że Xeromatic to jedyna na polskim rynku agencja reklamowa działająca w ten sposób. – Mamy pełny system rozwiązań dla agencji stricte reklamowej, które oferujemy naszym franczyzobiorcom – podkreśla.
Po wakacjach firma planuje przeprowadzenie kampanii informacyjnej.
Xeromatic proponuje formę współpracy opartej o autorski model know-how, w której wykorzystując potencjał Internetu i ponad 11-letnie doświadczenie w branży daje możliwość otwarcia własnej agencji reklamowej wspartej systemem drukarni on-line, studia graficznego i konsultingu.
Firma poszukuje partnerów biznesowych w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. Minimalna kwota inwestycji to 9,9 tys. zł. netto, brak jest opłat wstępnej i bieżących. Opłata marketingowa wynosi 399 zł netto.