ABRA kusi franczyzobiorców promocją

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 grudnia 2010
Kategoria:
ABRA_sklep_frontPierwszym pięciu osobom chce zaoferować 50-procentową zniżkę na opłatę wstępną oraz zwolnienie z opłat miesięcznych przez cały pięcioletni okres obowiązywania umowy.

Ta jedna z największych w kraju sieci meblarskich plany rozwoju franczyzowego ogłosiła w połowie tego roku. Od tamtej pory wzbogaciła się o kilka nowych placówek, ale wyłącznie własnych. Czy potencjalnych franczyzobiorców zachęci do współpracy proponowana promocja?

Przewiduje ona, że dla pięciu pierwszych osób, które zdecydują się podpisać umowę, opłata wstępna wyniesie 15 tys. zł netto zamiast 30 tys. zł netto. Poza tym zwolnione zostaną one z opłaty bieżącej wynoszącej 3 proc. od obrotu między firmą ABRA S.A. a franczyzobiorcą. Konkretne oszczędności wynikające z owej promocji będą zależne od wyników sprzedażowych danego sklepu, które jeszcze przed rozpoczęciem współpracy franczyzodawca pomoże oszczacować.

Firma przygotowuje bowiem dla każdego potencjalnego sklepu franczyzowego tzw. Feasibility Study. Obejmuje ono analizę przewidywanego wyniku finansowego zarówno w pierwszym roku działalności przy uwzględnieniu kosztów poniesionych w związku z uruchomieniem placówki, jak i w każdym następnym roku w okresie pięciu lat. Przy sporządzaniu analizy pod uwagę brany jest potencjał danej miejscowości, na który wpływają takie czynniki, jak: ilość mieszkańców w obszarze oddziaływania sklepu, poziom zamożności lokalnego rynku, ilość sklepów konkurencyjnych dla placówki oraz porównanie z istniejącymi sklepami ABRA. Partner otrzymuje także szczegółową prognozę cash flow w okresie 5 lat w rozbiciu na lata i miesiące.

W ramach współpracy firma oferuje także m.in. dostęp do pełnej oferty produktowej po atrakcyjnych cenach, gwarancję ciągłości i szybkości zaopatrzenia sklepu, możliwość korzystania z usług logistycznych oraz wyłączność terytorialną. Franczyzobiorca otrzymuje indywidualny projekt sklepu, szkolenia wstępne oraz wsparcie reklamowe.

Oferta Abry skierowana jest do osób dysponujących lokalem o powierzchni od 400 do 1000 mwk. w miastach do 50 tys. mieszkańców. Sieć chce zachęcić do współpracy właścicieli niezależnych sklepów meblowych, dla których konkurowanie z silnym markami jest coraz trudniejsze. Podkreśla, że doświadczenie w branży to duży atut, ale nie jest konieczne.

ABRA S.A. należy do koncernu JD Group z siedzibą w RPA i notowanego na giełdzie w Johannesburgu. Spółka posiada ok. 5 proc. udziału w polskim rynku meblowym oraz 75 salonów w całym kraju. Odwiedzane są one przez 2 miliony klientów rocznie. Firma ocenia, że na rynku jest miejsce na co najmniej 150 sklepów pod szyldem ABRA i zamierza dojść do tej liczby w ciągu 4 lat, dzięki uruchamianiu kolejnych jednostek własnych oraz rozwojowi franczyzowemu.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram