Abacosun stawia na piękno

Data dodania: 15 stycznia 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Abacosun

Abacosun od 1995 roku specjalizuje się w wyposażaniu gabinetów kosmetycznych, odnowy biologicznej, SPA i solariów. Firma jest pionierem w propagowaniu nieinwazyjnych metod wyszczuplania i odmładzania skóry z zastosowaniem urządzeń.

Abacosun to również generalny dystrybutor, twórca i współtwórca szeregu produktów i zabiegów i właściciel znaków towarowych stanowiących wartość niematerialną firmy. Jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce w swojej branży.

- Wielu z naszych klientów chce pracować pod szyldem naszej marki. Otworzyliśmy więc sporo gabinetów posługujących się naszym logo, ale nie na zasadach franczyzy. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie systemem franczyzowym w 2012 roku wprowadziliśmy do oferty ten model biznesowy. Przygotowaliśmy najpierw pakiet dla inwestorów pragnących otworzyć ekskluzywne Instytuty Abacosun. Obecnie wprowadziliśmy franczyzę „Salon Urody Abacosun”, gdzie pakiet można wykupić już za 36 tys zł - mówi Grażyna Cichocka, zarządzająca Abacosun.

Abacosun

Trudno zliczyć salony urody i gabinety współpracujące z Abacosun - ich liczba przekracza tysiąc. Już na starcie zyskują one bardzo dobrą rozpoznawalność, oszczędzając na kosztach reklamy i promocji. Wszystkie produkty firmy przed wprowadzeniem na rynek są testowane i oceniane przez profesjonalistów oraz usługobiorców. Abacosun posiada także firmowy gabinet kosmetyczny, w którym można skorzystać z zaawansowanych zabiegów na ciało i twarz.

- Nasza oferta jest bardzo elastyczna i dobrze przemyślana. Posiadamy 19 lat doświadczenia w wyposażaniu gabinetów kosmetycznych oraz równolegle prowadzimy własny Instytut Urody. Zarządzanie oboma działami sprawia, że posiadamy know-how, który pozwolił nam stworzyć najlepszą obecnie ofertę franczyzową w sektorze usług kosmetycznych – podkreśla Grażyna Cichocka. - Jest ona skierowana do inwestorów chcących otworzyć duże instytuty oraz tych, który pragną posiadać mniejszy salon i na start wyróżniać się od konkurencji – dodaje.

Gabinet Abacosun

Działalność firmy opiera się na 4 podstawowych programach, które franczyzobiorcy mogą wdrożyć. Są to:

- Abacosun „Prasujemy zmarszczki” – system oparty na pielęgnacji twarzy – 36 000 zł brutto

- Abacosun „Prasujemy cellulit” - system oparty na pielęgnacji ciała – 38 000 zł brutto

- Abacosun „Prasujemy zmarszczki i cellulit” – system pielęgnacji twarzy i ciała – od 51000 zł brutto

- Abacosun INSTYTUT URODY – objęty odrębnymi warunkami, negocjowalnymi indywidualnie.

Powyższe wymagania finansowe nie uwzględniają kosztów remontu ani adaptacji lokalu do wymogów systemu Abacosun. W ofercie nie uwzględniono kosztów wyposażenia części poświęconej fryzjerstwu, manicure/pedicure i fitness – nie będące obligatoryjną częścią franczyzowego salonu Abacosun. Lokal powinien mieć powierzchnię min. 35 m2, możliwość umieszczenia szyldu z logo od frontu lub w wyeksponowanym miejscu budynku. Dodatkowym atutem będzie frontowa szyba wystawowa.

Powyższe opłaty są jednorazowe, we franczyzie Abacosun nie ma opłat miesięcznych czy konieczności dzielenia się zyskiem. Firma dużą uwagę przywiązuje do swojej marki – zapewnia spójną komunikację marketingową, obejmującą materiały i akcje promocyjne, bieżącą ogólnopolską reklamę dotyczącą promocji znaku firmowego a nawet bezpłatną pomoc marketingową. Franczyzobiorcom pomaga też w uzyskaniu kredytu lub leasingu.

Jakie podstawowe warunki musi spełnić franczyzobiorca? - Znaczenie ma dla nas lokalizacja i doradzamy franczyzobiorcy w tej kwestii. W zależności od wielkości miasta przygotowujemy optymalną ofertę dla instytutów oraz wybieramy odpowiedni pakiet dla salonów. Zależy nam, aby nastąpił najszybszy zwrot inwestycji i maksymalizacja zysków – mówi Grażyna Cichocka. Franczyzobiorca nie musi być specjalistą od kosmetyki. - W wielu przypadkach inwestorzy nie są kosmetyczkami i tylko zarządzają gabinetem. My oferujemy pełne przeszkolenie z zakresu marketingu świadczonych usług, obsługi urządzeń, metod zabiegowych. Szkolenia potwierdzone są certyfikatem – dodaje.

Abacosun stawia na najnowsze trendy w kosmetologii – wykorzystuje i dzieli się nowoczesnymi technikami zabiegowymi i unikatowymi produktami. To na nie coraz częściej zwracają uwagę klienci – a za ich potrzebami w tej branży trzeba wyjątkowo szybko nadążać.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram