7th Street z nowym formatem gastronomicznym 

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: 7th Street-Meat&Fit

7th Street, sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej ruszyła z nowym formatem punktów gastronomicznych Meat&Fit.

Łukasz Błażejewski, manager ds. franczyzy 7th Street zaznacza, że jest to odpowiedź na zapotrzebowanie przedsiębiorców decydujących się uruchomić własny biznes gastronomiczny we franczyzie, ale ze znacznie mniejszym wkładem finansowym, niż wymaga tego otwarcie dużej restauracji.

Przygotowaliśmy projekt mało powierzchniowych punktów gastronomicznych zarówno stacjonarnych, mobilnych w postaci przyczep, jak i food trucków – wyjaśnia Błażejewski.

W ofercie sieci  Meat&Fit by 7th Street znajdują się sałatki i sandwiche przygotowywane na miejscu, a także ręcznie panierowane kawałki kurczaka. Dodatkowo w menu są napoje z portfolio Coca Cola, które nie są ogólnie dostępne w Polsce, takie jak Coca Cola waniliowa czy Fanta winogronowa.

Jeszcze w tym roku uruchomimy 2 stacjonarne punkty oraz mamy już zamówienia na 3 mobilne punkty gastronomiczne w formie przyczep, które będą funkcjonowały w sezonie letnim 2015 r. – mówi manager ds. franczyzy 7th Street.

Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego Meat&Fit muszą liczyć się z kosztem około 60 tys. zł netto, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy czy też food trucka muszą liczyć się z kosztem 98 tys. zł netto - jest to kwota końcowa, obejmująca wyposażoną przyczepę gotową do pracy.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram