Polska marka odzieżowa wzmacnia swoją obecność w Krakowie otwierając swój siódmy sklep w tym mieście.
Po otwartym niedawno nowym salonie w Białymstoku, franczyzowa sieć salonów Quiosque otworzyła kolejny salon w jednym z centrów handlowych w Krakowie.
Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji Quiosque zaznacza, że Kraków jest bardzo przyjazny marce, która odpowiada na zapotrzebowanie klientek i zwiększyła dostęp do swojej oferty.
Obecnie w sieci Quiosque działa 138 sklepów (w tym 68 salonów własnych, 64 franczyzowych i 6 salonów outletowych). Marka prowadzi także sprzedaż internetową.
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m² netto.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami. W salonach mogą one znaleźć odzież w rozmiarach od 34 do 48.