7 pomysłów na biznes w gastronomii

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 stycznia 2016
Kategoria:
Foto: Biesiadowo
Wojtex działa w różnych segmentach rynku gastronomicznego.

Firma Wojtex, właściciel franczyz gastronomicznych szturmuje kilka segmentów rynku. Rozwija sieci pizzerii, smażalni ryb i lokali specjalizujących się w daniach z kurczaka. Inwestuje też w sieć minikawiarni i lodziarni. 

Wojtex to właściciel kilku dobrze prosperujących franczyz gastronomicznych - sieci pizzerii Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza, Western Chicken, Western Tortilla, Rybkodajnia, Coffeeloffee i Mangatto.

– Miniony rok był dla naszych konceptów bardzo dynamiczny i rozwojowy. Szczególną uwagę przykładaliśmy do wysokiej jakości usług oraz profesjonalnej obsługi klientów. Działania te przyniosły pozytywne efekty i nasza sieć pizzerii Biesiadowo została nagrodzona m.in. statuetką Luksusowej Marki Roku 2015. To dla nas ogromne wyróżnienie, które potwierdza, że zmierzamy w dobrym kierunku. Dużym zainteresowaniem cieszyły się nowe koncepty: Rybodajnia i Western Chicken, które dołączyły do naszej oferty pod koniec 2014 roku – mówi Wojciech Goduński właściciel Wojtex.

Obecnie pod szyldem Rybkodajni funkcjonuje 8 punktów, natomiast w sezonie letnim będzie ich więcej. Firma z sukcesem rozwinęła także koncept Western Chicken. W 2015 roku dwukrotnie zwiększyła ich liczbę do 20 restauracji działających na terenie kraju oraz 2 punktów położonych za granicą. Wojtex jest w trakcie finalizowania prac związanych z otwarciem nowych lokali. Do wiosny 2016 roku powiększy sieć Western Chicken o restauracje w Starogardzie Gdańskim, Szczecinie, Toruniu i Makowie Mazowieckim. Coraz bardziej rozpoznawalna staje się również sieć mini kawiarni Coffeeloffee. Firma planuje, że w 2016 roku powiększy się ona o 15 nowych punktów.
– W osiągnięciu celu z pewnością pomoże nam zmiana w strategii działania. Wychodzimy poza dotychczasowe ścieżki rozwoju i szczególny nacisk kładziemy na komercjalizację centrów handlowych. Nowy rok rozpoczęliśmy od powiększenia portfolio. Do grona naszych konceptów dołączyły dwie nowe marki: sieć lodziarni Mangatto oraz sieć przyczep Western Tortilla. Obydwa koncepty inspirowane są panującym na rynku trendem food truck. Obecnie organizujemy szkolenia oraz pokazy dla franczyzobiorców zainteresowanych prowadzeniem mobilnej lodziarni lub gastronomii. Prowadzimy intensywne przygotowania do sezonu letniego, w którym chcemy uruchomić minimum 30 lodziarni Mangatto oraz 20 przyczep Western Tortilla – dodaje Wojciech Goduński. 

Więcej informacji na temat konceptów firmy Wojtex znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Duże zainteresowanie franczyzą Auto Gamma

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram