Sieć supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché powiększyła się o kolejną placówkę. 5 sierpnia otwarto sklep w Szamotułach (woj. wielkopolskie).
Wraz z nowym otwarciem do sieci należy już 67 Bricomarché. W związku z intensywną ekspansją sieć jest liderem pod względem ilości supermarketów dla majsterkowiczów i miłośników własnych ogrodów. Placówka w Szamotułach jest kolejnym supermarketem Bricomarché, w którym wprowadzono nowy sposób rozmieszczenia alejek. Nowy koncept jest odpowiedzią na najnowsze trendy merchandisingowe wprowadzane w placówkach typu „dom i ogród”. Dzięki zmianie ułożenia alejek otrzymuje się zwiększenie wizualnego wrażenia przestrzeni w sklepie, klienci mają ułatwione poruszanie się i w efekcie wzrasta efektywność sprzedaży.
W nowym Bricomarché, na powierzchni 1400 m2 znajduje się 15.000 artykułów budowlanych, dekoracyjnych oraz ogrodowych. Muszkieterowie oferują również wybór produktów dla majsterkowiczów oraz akcesoria motoryzacyjne. Bricomarché w Szamotułach świadczy także dla swoich klientów wiele dodatkowych usług, jak na przykład karta kredytowa lub sprzedaż ratalna oraz pomoc w przenoszeniu zakupionych towarów. Posiadacze karty Bricomarché otrzymują darmowy kredyt do 51 dni, swobodę wyboru spośród wielu opcji spłat oraz dostęp do atrakcyjnych promocji tylko dla posiadaczy karty.
Muszkieterowie prowadzący sieć Bricomarché za cel stawiają sobie oferowanie klientom najniższych cen przez cały rok. Jeśli kupujący znajdzie taki sam produkt tańszy, wówczas otrzyma zwrot podwójnej różnicy. Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.
FwP, 10 sierpnia 2009r.