Jutro - w Mikołajki - Grupa Eurocash będzie świętować otwarcie 6000. sklepu pod szyldem abc "po sąsiedzku". Od początku roku powiększyła się ona o ponad 600 placówek.
- Sieć Sklepów abc funkcjonuje na zasadzie tzw. miękkiej franczyzy. Jej wyróżnikiem jest to, że nasi partnerzy zachowują pełną swobodę i niezależność, choć funkcjonują pod jedną marką. Wierzymy w przedsiębiorczość naszych klientów. Każdy z nich wie lepiej od nas, jak konkurować na ich lokalnym rynku, a my jesteśmy po to, by im to ułatwić - mówi Luis Amaral, prezes Eurocash.
Grupa Eurocash w ciągu ostatnich 10 lat zainwestowała ponad 2 miliardy złotych w celu poprawy konkurencyjności. Partnerzy sieci mogą liczyć na wsparcie marketingowe, organizacyjne i szkolenia. Franczyzobiorcy otrzymują m.in. wizualizację zewnętrzną sklepu, materiały promocyjne i reklamowe, rabaty i dedykowane promocje w hurtowniach Eurocash Cash&Carry. Przystąpienie do sieci nie jest drogą inwestycją, nie wiąże się z opłatami wstępnymi, licencyjnymi etc. Pobierana jest jedynie opłata marketingowa - 200 zł miesięcznie.
6000. sklep abc zlokalizowany jest przy ul. Dąbrowskiego 71 w Warszawie (zaraz obok stacji metra Racławicka, na Mokotowie). 6 grudnia nastąpi jego uroczyste otwarcie. Na klientów sklepu w tym dniu będą czekać m.in. specjalne konkursy, degustacje, pokazy kulinarne oraz atrakcje dla dzieci, takie jak: malowanie twarzy, przygotowywanie ozdób świątecznych, czy możliwość zrobienia zdjęcia z Mikołajem / Lwem z Wesołej Rodzinki.