Do kiosków i salonów prasowych trafił właśnie najnowszy dwumiesięcznik Franczyza&Biznes. Pytamy Steffi Graf, Marka Kondrata i dr Irenę Eris czy znane nazwisko pomaga w biznesie, podajemy 120 sprawdzonych przepisów na własny biznes i podpowiadamy jak zrobić to za mniej, niż 50 tys. zł.
O czym możecie przeczytać w najnowszym numerze?
- Wśród polskich uczestników tegorocznego Rajdu Dakar był szef sieci aptek, właściciel sieci pralni oraz prezes firmy budującej centra handlowe.
- Temat zakazu handlu w niedziele wraca jak bumerang. Wielki problem czy wielka fikcja?
- W realizacji ambitnych planów budowy sieci myjni bezdotykowych spółce Auto-Spa miała pomóc rozbudowana sieć franczyzowa. Nie pomogła. Dlaczego drogi firmy i franczyzobiorców się rozeszły?
- Pewnego dnia spółka LPP zdecydowała, że chce płacić niższe podatki i przeniosła swoje znaki towarowe do rajów podatkowych. Co zyskała, co straciła?
- Wiele światowych marek nie poradziło sobie na polskim rynku. Dlaczego wypadły z gry?
- Dla znanych ludzi biznes to przygoda i pasja albo zabezpieczenie na przyszłość. Jest jeszcze jeden wspólny mianownik. Znane nazwisko, ale ono samo w sobie nie gwarantuje nikomu sukcesu.
- Ewa Drzyzga, Magda Gessler oraz jurorzy „Must Be The Music” to najbardziej dochodowi celebryci. Jak zarabiają?
- - Walczymy z kompleksem polskości - mówi nam dr Irena Eris.
- W Polsce działa ponad 150 sieci franczyzowych, do których można dołączyć inwestując nie więcej niż 50 tysięcy złotych. Do których warto dołączyć?
- Większość przedsiębiorców płaci minimalny ZUS, słusznie uważając, że nic za to nie dostają. Ale też nie dostaną nic na starość. Jak odkładać na emeryturę?
- Wiele firm nie umie dbać o swojego klienta. To błąd, bo najdroższy klient to ten, którego trzeba zdobyć.
- Popularność nieżyjącego od 40 lat aktora ciągle rośnie. W styczniu padła rekordowa kwota sprzedaży pamiątki po nim. Ile wart jest Bruce Lee?
- 2014 będzie kolejnym pozytywnym rokiem na rynku powierzchni handlowych.
- Garść podstawowych informacji na temat polskiego rynku franczyzowego i zasad prowadzenia biznesu w oparciu o franczyzę.
- Nawet co piąty z nas z treścią zawieranej umowy zapoznaje się rzadko lub nie czyta jej wcale. Jak nauczyć czytać siebie i innych?
- Firmy, które chcą rozwijać sie poprzez franczyzę, stosują różnego rodzaju systemy zachęt, by wzbudzić większe zainteresowanie wśród potencjalnych inwestorów. Sprawdź, co możesz zyskać.
- 120 sprawdzonych sposobów na własny biznes.
- i oczywiście dziesiątki najświeższych i najważniejszych informacji z rynku systemów franczyzowych.
Zapraszamy do kiosków i salonów prasowych - 6. numer magazynu Franczyza&Biznes za 9,90 zł.