6 mld zł na nowe sklepy sieciowe

Autor: Redakcja
Data dodania: 3 grudnia 2013
Kategoria:

50 mld dolarów - tyle sieci handlowe zainwestowały w Polsce w ciągu 20 lat. Kwota robi wrażenie, ale tempo nie spada. Na szczycie listy inwestorów jest Biedronka, która wyda w ciągu roku ok. 1,5 mld zł.

Według wyliczeń Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD) sieci utrzymują tempo inwestycji na poziomie 6 mld zł rocznie. Jedną czwartą tej sumy - aż 1,5 mld zł - wyda na nowe placówki Biedronka. Druga na liście inwestycji sieć Netto zamierza wydać 570 mln zł i wzbogacić się o 50 nowych placówek.

Wszystkie sieci inwestują w mniejsze sklepy, niż jeszcze kilka lat temu. Dziś królują punkty o powierzchni ok. 1 tys. m2.

KB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram