Spółka TelForceOne S.A. - producent akcesoriów markowych do telefonów komórkowych - poinformowała o całości efektów realizacji programu naprawczego.
W związku z ograniczaniem liczby własnych placówek sieci nowym kierunkiem rozwoju spółki jest przejście ze sposobu rozwoju organicznego na franczyzowy. Program zaradczy ograniczył liczbę własnych placówek sieci spółki zależnej Teletorium ze 117 (stan na dzień 31 marzec 2008) do 82 (stan na 31 grudnia 2008).
W tym czasie powstały 54 wyspy franczyzowe. Jak informował w czerwcu 2008 roku Wiesław Żywicki, wiceprezes Zarządu TelForceOne, analizy rynku i systemu pokazują, że tylko wtedy, gdy właściciel jest na miejscu, placówki przynoszą systematyczny zysk. W tym wypadku duże znaczenie ma znajomość regionu, nawyków jego mieszkańców oraz przystosowanie punktu do potrzeb klientów.
Agnieszka Grabuś, 9 lutego 2009 r.