50 otwartych sklepów w 2012 roku

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 stycznia 2013
Kategoria:
malpka-express

malpka-express

Od marcowego debiutu na rynku, na terenie 11 województw pojawiło się łącznie 50 sklepów partnerskich pod szyldem Małpka Express. Obecnie najwięcej placówek funkcjonuje w Wielkopolsce.

Pierwszy sklep w ramach ogólnopolskiej sieci convenience Małpka Express został otwarty 17 marca 2012 roku. Od tamtej pory na rynku przybyło jeszcze 49 placówek, z czego aż 16 w grudniu. Najwięcej sklepów otwarto dotychczas w Wielkopolsce – działa tam 16 placówek. Połowa punktów otwartych w 2012 roku mieści się w pasażach handlowych Czerwona Torebka. Powierzchnia sprzedażowa największego czynnego sklepu ma blisko 150 mkw. Sala sprzedaży sklepów Małpka Express zlokalizowanych w Czerwonych Torebkach wynosi zazwyczaj ok. 85 mkw.

Wartość koszyka zakupowego klientów Małpki Express stopniowo rośnie. Średnia kwota wydawana przez konsumentów w okresie od marca do grudnia wyniosła 10,11 zł brutto.

Małpka Express to nowoczesny format convenience, który umożliwia robienie szybkich i wygodnych zakupów. Sklepy należące do sieci oferują asortyment spożywczo – monopolowy. Wyróżniają się nowoczesnym wystrojem wnętrza oraz szeroką gamą oferowanych usług. Na szczególną uwagę zasługuje wyodrębniona część każdego lokalu - Strefa Małpka Cafe. To miejsce, w którym klient może zjeść hot doga, wypić herbatę czy aromatyczną kawę, posłuchać muzyki oraz skorzystać z bezpłatnego dostępu do Internetu.

Wszyscy, którzy przy okazji zakupów chcą nadać paczkę lub list również mają taką możliwość. W niektórych lokalizacjach są testowane także inne rozwiązania jak np. podgrzewanie dań z lodówki przy kasie, lód w kostkach jako gratis do zakupionych napojów czy możliwość zakupienia świeżego, przygotowanego na miejscu popcornu. We wrześniu w Szczecinie (ul. Modra) została otwarta placówka łącząca koncept Małpki Express ze strefą drogeryjną DODO.

Osoby zainteresowane współpracą muszą wskazać województwo oraz miejscowość, w której preferują prowadzić sklep oraz pozytywnie przejść rekrutację. Potencjalny partner sieci Małpka zobowiązany jest do pokrycia kosztów zakupu drukarki fiskalnej, materiałów biurowych i środków czystości, a także koncesji na alkohol. W zależności od miesiąca rozpoczęcia działalności kwota wkładu własnego wynosi maksymalnie 5 000 zł. Sieć nie pobiera opłaty licencyjnej.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram