Strategia rozwoju marki 5.10.15 zakłada dalszy rozwój poprzez franczyzę kładąc nacisk na lokalizacje w mniejszych miastach Polski.
Spółka Komex właściciel marki 5.10.15. w 2011 roku otworzyła 9 nowych sklepów własnych i 28 sklepów franczyzowych. W planach na następne lata jest systematyczny rozwój sieci przede wszystkim za pomocą franczyzy.
- Dobre wyniki osiągane przez sklepy franczyzowe oraz ograniczenie podaży lokali w dużych miastach powoduje, że w naturalny sposób nasze zainteresowanie kieruje się w stronę mniejszych miast, gdzie nasza sieć ma jeszcze bardzo duży potencjał rozwoju. Sieć sklepów partnerskich rozrasta się w tempie ekspresowym, jest to już 59 sklepów i w ciągu tego roku planujemy otwierać 1-2 sklepy tygodniowo – podkreśla Paweł Okpisz, manager ds. franczyzy.
- Cały czas poszukujemy nowych partnerów i lokalizacji w miastach już od 15 tys. mieszkańców. Obecnie w ciągu jednego miesiąca otwieramy nawet 5 nowych sklepów pod szyldem 5.10.15. Najbliższe otwarcia (jeszcze w maju) planujemy w takich miejscowościach jak: Żywiec, Skierniewice, Busko-Zdrój, Mielec czy Jastrzębie-Zdrój – dodaje Paweł Okpisz. Przekazujemy cały niezbędny know-how i pomagamy w ocenie każdej lokalizacji pod kątem opłacalności inwestycji. Brak doświadczenia biznesowego czy handlowego nie jest więc żadną przeszkodą.
5.10.15. jest jedną z marek projektujących i sprzedających ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci w Polsce. Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w ponad 180 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym.