4F urośnie dzięki Soczi

Autor: Redakcja
Data dodania: 14 kwietnia 2014
Kategoria:
4F

4F

W 2013 roku spółka OTCF, właściciel marek Fob, Outhorn, Wild Nature, Tutto Bene i flagowej 4F, otworzyła 20 sklepów. W tym roku planuje chce mieć 30 nowych, również we franczyzie.

Niedługo możemy się spodziewać reklamowej i handlowej ofensywy 4F - firma chce i musi wykorzystać efekt związany z zimowymi igrzyskami w Soczi. 4F już po raz kolejny ubiera polskich olimpijczyków. Sponsoring tego typu trzeba wykorzystać komercyjnie, więc tempo rozwoju marki wzrośnie. W 2014 roku 4F otworzy ok. 30 sklepów, nie ignorując segmentu franczyzowego. Obecnie firma ma 65 salonów własnych i 50 franczyzowych. Do tej liczby nie wliczają się koncepty monobrandowe, półtorej setki stoisk i placówki sezonowe (np. namioty handlowe w miejscowościach turystycznych).

4F zamierza też wejść na giełdę i dokonać ekspansji handlowej na kilka krajów z zachodu Europy.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram