Żabka Polska zakończyła instalację nowych terminali w sklepach Żabka i Freshmarket. Efektem wdrożenia nowych rozwiązań jest m.in. skrócony czas transakcji bezgotówkowych i wygodniejszy proces obsługi płatności.
Tym sposobem sfinalizowany został ostatni etap modernizacji sieci płatniczej w ponad 4 tys. punktów tej sieci.
– Wymiana terminali płatniczych w naszych placówkach przyczyniła się do usprawnienia, standaryzacji i modernizacji sieci płatniczej w ponad 4 tys. sklepów marki Żabka i Freshmarket – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług. – Szczegółowy audyt, a później wdrożenie rozwiązań dostarczonych przez First Data Polcard pozwoliły zwiększyć efektywność naszych usług płatniczych, a także wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów w zakresie rozwoju usług finansowych.
Żabka na wymianie terminali zyskała jednak wiele więcej. Modernizacja sieci płatniczej otworzyła przed firmą nowe możliwości wprowadzania wszystkich najnowszych rozwiązań płatniczych dostępnych nie tylko Polsce, ale i na świecie. To szczególnie ważne dla jej klientów, którzy chętnie korzystają z nowych usług, sytuując Żabkę w roli lidera rynku w wypłatach gotówki typu cashback.
Eksperci Żabka Polska uważnie przeanalizowali dotychczasowe procesy obsługi klienta w sklepach Żabka i Freshmarket oraz sposób wykorzystania terminali płatniczych. Efektem ich prac jest znaczne skrócenie czasu transakcji sprzedaży, prezentacja usług na ekranie terminala oraz pełna integracja terminala z systemem kasowym.