Informacje podano przy okazji podsumowania zeszłego roku. Sieć zamknęła 2013 z 32 mld zł przychodu i wzrostem sprzedaży LFL 4,2%. W 2014 chce dobić do poziomu 50 mld zł przychodu.
W osiągnięciu tego celu mają Biedronce pomóc nowe koncepty. Najbardziej nas interesujący - format franczyzowy - zdał więc egzamin i sieć będzie kontynuować jego rozwój. Oprócz tego zamierza otwierać nowe małe sklepy, o pow. ok. 200 m2 w niedużych miejscowościach. Chodzi o wypełnienie rynkowej luki.
Biedronka zamierza też dalej wzmacniać marki własne. Już teraz może pochwalić się imponującymi wynikami - podstawowe artykuły jak pieluchy, papier toaletowy czy mleko, mają od 30 do 50% udziału w rynku.
W ekspresowym tempie Biedronka stała się liderem płatności mobilnych. W ciągu 3 miesięcy od ich wprowadzenia, klienci zapłacili w ten sposób 150 tys. razy, ale w tym samym czasie sieć przyjęła 300 mln płatności gotówkowych. Przymierza się teraz do wprowadzenia płatności kartą.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.