2.urodziny franczyzy Smoka

Autor: Redakcja
Data dodania: 28 listopada 2008
Kategoria:

Od listopada 2006 roku firma P.P.H.U. JOKER S.C. właściciel konceptu Naleśniki jak SMOK wdraża program rozwoju sieci oparty na zasadach franczyzy. Celem firmy jest stworzenie ogólnokrajowej sieci restauracji, stanowiących alternatywę jakościową dla typowych barów szybkiej obsługi.

Naleśniki jak SMOK to restauracje posiadające atrakcyjną i wszechstronną smakowo ofertę naleśników wypełnionych farszem w trzech rodzajach: wytrawnym, wegetariańskim i słodkim (łącznie ok. 50 pozycji smakowych). Niewielkie i przytulne punkty sieci urządzone są według jednolitej koncepcji graficznej z motywem smoka.

Początki
Pierwsza restauracja Naleśniki Jak SMOK powstała na początku 2003 roku w Bydgoszczy. Obecnie restauracja ta pełni funkcję placówki pilotażowej i szkoleniowej dla nowych franczyzobiorców przystępujących do sieci. Od kwietnia 2008 r. Smok żywi także torunian. Firma otworzyła kolejny własny punkt w średniowiecznym centrum Torunia, ubogacając jednocześnie swoją ofertę o 32 cm pizzę, której niewątpliwym sekretem jest ciasto!
njs_fota.jpg

Nowe otwarcia
Wciąż rozszerza się również grono franczyzobiorców Smoka. Od połowy października z powodzeniem wystartował kolejny bydgoski punkt, tym razem ulokowany w dzielnicy Fordon, a w listopadzie franczyzowy SMOK ruszył w Radomiu.
Na finiszu są również prace wykończeniowe punktu franczyzowego w centrum Inowrocławia. Naleśniki jak Smok zawędrowały już także do Trójmiasta. W marcu 2009 r. w Galerii Handlowej w Gdańsku Naleśniki jak Smok staną się częścią corner foodu.

Koncepcja
Dewizą firmy P.P.H.U. JOKER S.C. jest kreatywne podejście do oferowanych dań i bieżące ulepszanie ich walorów smakowych o nowinki kulinarne pochodzące z najdalszych zakątków świata. Kompleksowość i różnorodność menu pozwala na zjedzenie oryginalnego posiłku, szczególnie tym klientom, którzy cenią sobie zdrową i smaczną żywność, a mają niewiele czasu oraz ograniczony budżet.
Celem właścicieli koncepcji Naleśniki Jak SMOK jest stworzenie ogólnokrajowej sieci restauracji, stanowiących alternatywę jakościową dla typowych barów szybkiej obsługi. Od listopada 2006 roku firma P.P.H.U. JOKER S.C. wdraża program rozwoju sieci oparty na zasadach franczyzy.

Nowa forma współpracy skierowana jest do inwestorów posiadających odpowiednie środki finansowe i gotowych do osobistego zaangażowania się w prowadzenie niewielkich restauracji z bogatą paletą smakową naleśników i nie tylko.

Kasia Foks, 28 listopada 2008 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram