Rok 2008 potwierdził silną pozycję Grupy Muszkieterów na polskim rynku. Wypracowane w ubiegłym roku obroty, wynoszące 2 876 mln zł, pozwoliły Grupie osiągnąć 14% wzrost.
Realizowana przez Muszkieterów strategia handlowa została doceniona nie tylko przez klientów. W grudniowym rankingu „Polityki” Intermarché zajęło pierwszą pozycję w klasyfikacji supermarketów.
Główny szyld Muszkieterów – Intermarché nadal zyskuje udziały w rynku supermarketów. W ubiegłym roku sklepy Intermarché wypracowały obroty na poziomie ponad 2 350 mln zł. Dla szyldu Bricomarché rok 2008 był rekordowy pod względem ilości otwarć nowych sklepów. Z 57 placówkami Bricomarché jest najliczniejszą siecią sklepów typu „dom i ogród” w Polsce.
Dynamiczna ekspansja pociąga za sobą zwiększenie liczby stanowisk pracy. 190 działających w Polsce supermarketów Muszkieterów zatrudnia obecnie 8 400 pracowników, spośród których prawie 450 to osoby niepełnosprawne.
Do sukcesu odniesionego przez Grupę przyczyniła się nieustannie wzrastająca popularność produktów oznaczonych markami własnymi Muszkieterów. Supermarkety Intermarché oferują ich obecnie ponad 900, a 500 spośród nich zostało wyróżnionych certyfikatem „Selection”. Nieustannie wzrasta także udział polskich towarów na półkach – obecnie 90% asortymentu Muszkieterowie otrzymują od polskich producentów. Aby zaspokoić potrzeby wszystkich klientów, Intermarché sprowadza z Francji także ekskluzywne produkty delikatesowe, niedostępne w innych sieciach.
Działania podejmowane przez Muszkieterów doceniane są nie tylko przez rosnącą liczbę klientów. Sieć Intermarché zajęła pierwsze miejsce w rankingu największych sieci handlowych przeprowadzonym przez tygodnik „Polityka” i instytut GfK Polonia w 2008 roku. Intermarché uplasowało się na pierwszym miejscu w segmencie supermarketów otrzymując najwyższe noty za niskie ceny oraz jakość obsługi. Cieszymy się z tego sukcesu, które premiuje wszystkie nasze działania i inicjatywy podjęte w 2008 roku. Jesteśmy nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się, największym w Polsce zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców. – powiedział Marek Feruga, członek zarządu Grupy.
Realizując zadania firmy odpowiedzialnej społecznie, Muszkieterowie angażują się w wiele działań charytatywnych. Zbiórka krwi z Polskim Czerwonym Krzyżem, badania mammograficzne dla Polek, budowa placów zabaw, konwój z darami dla placówek opiekujących się dziećmi, wsparcie pieniężne na leczenie niepełnosprawnych dzieci – to tylko niektóre z inicjatyw podjętych w 2008 roku przez Grupę Muszkieterów.