180 "Groszków" w cztery miesiące

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 maja 2009
Kategoria:
groszek_logo.jpg

  groszek_logo.jpgGroszek działa od września 2000 roku. Od tego czasu uruchomiono 1000 sklepów. Imponujący wynik – zwłaszcza, że na rynkach szaleje kryzys finansowy.

Jeżeli tempo to zostanie utrzymane nie trudno będzie pokonać zeszłoroczny sukces, kiedy to szeregi sieci zasiliło 322 nowych placówek handlowych. Groszek działa od września 2000 roku. System oparty jest na zasadach franczyzy, a koszty inwestycji w zakresie dostosowania do systemu ustalane są indywidualnie dla każdej placówki handlowej. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest Detal Koncept, spółka wchodząca w skład grupy handlowej Emperia i właściciel innej marki – Milea, która w tym samym czasie uruchomiła 11 nowych sklepów. Także w przypadku tej sieci w 2009 r. właściciel marki planuje bardzo dynamiczny rozwój. „Zakładamy, że do końca roku na terenie całego kraju przybędzie około 100 placówek pod szyldem Milea”- mówi Maryla Smyl ze spółki Detal Koncept.

Agnieszka Grabuś, 16 maja 2009 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram