carrefour_-_grupa_logo
Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format mini market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 m² do 500 m². Koncept ten stosuje się do lokalizacji zarówno miejskich, jak i wiejskich. Format convenience (z pomarańczowym logo) przeznaczony jest dla lokalizacji typowo miejskich. Sklepy charakteryzują się powierzchnią sprzedaży od 50 m² do 100 m² oraz pełną samoobsługą. Ostatnim formatem jest Globi – format małych sklepów, które zlokalizowane są głównie w małych miejscowościach.
Carrefour, poza stałym wsparciem na każdym etapie rozwoju sklepu, zapewnia swoim franczyzobiorcom indywidualny dobór asortymentu, plan marketingowo promocyjny i sprawną logistykę.
Carrefour rozwija swój koncept franczyzowy na świecie od ponad 30 lat. Obecnie w Polsce działa już 330 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express i Globi, a co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać tempo rozwoju i otwierać sklepy na terenie całego kraju.
Adam Gieras