Małpka Expres debiutowała na polskim rynku rok temu. Sieć liczy dzisiaj już 116 placówek. Setna została otwarta w Poznaniu.
W ciągu roku udało nam się stworzyć dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów spożywczych małego i średniego formatu – mówi Maciej Szturemski, Prezes Zarządu spółki Małpka S.A. Zyskaliśmy grono stałych klientów, które ciągle rośnie. Monitorujemy ich potrzeby i elastycznie na nie reagujemy, przez co do oferty usług dostępnych w naszych sklepach dołączają kolejne rozwiązania. W drugim półroczu także planujemy kilka nowości w asortymencie oraz dodatkowych usługach - komentuje.
Małpka Express to ogólnopolska sieć sklepów formatu convenience rozwijana na zasadach systemu partnerskiego. Małpki Express oferują asortyment spożywczo-monopolowy, składający się z ok. 2 500 indeksów produktowych. Są to m.in.: artykuły spożywcze, słodycze, warzywa i owoce, alkohole i wyroby tytoniowe oraz prasa, chemia i kosmetyki. Nabiał, pieczywo czy wyroby cukiernicze pochodzą od regionalnych producentów, aby były zawsze świeże i odpowiadały lokalnym upodobaniom mieszkańców.
Za przystąpienie do sieci Małpka Express nie pobiera opłaty licencyjnej. Partner ponosi jedynie koszt w wysokości ok. 5 tys. zł., w skład którego wchodzi zakup kasy fiskalnej, materiałów biurowych oraz licencji na sprzedaż alkoholu.
Marta Rolka