Statoil zamierza rozwijać swoją sieć w Polsce dzięki budowaniu obiektów 1-2-3 oraz zawieraniu umów franczyzowych.
– Stawiamy na rozwój stacji 1-2-3 i franczyzy. Nasze plany zakładają powstawanie kilkunastu obiektów franczyzowych każdego roku – mówi Jarosław Kustra, menedżer ds. franczyzy Statoil Poland. – mamy w tej chwili łącznie ze stacjami 1-2-3 około 255 obiektów, w tym 37 stacji, to stacje franczyzowe, które będą z nami współpracować – informuje. – Staramy się właściwie wybierać stacje franczyzowe, które będą z nami współpracować. Zależy nam, by współpraca była długoterminowa – tłumaczy Jarosław Kustra.
Paliwa dostarcza stacjom franczyzowym Statoil. Firma organizuje też sieć dostawcow towarów w sklepie.
Stacja Benzynowa, lipiec/ sierpień 2008 r.