Franczyza w Polsce. Portal wiedzy o franczyzie, franchisingu, systemach sieciowych. Franczyza, franchising w praktyce.

Zarejestruj się!

Sonda

Myślisz o założeniu własnego własnego biznesu we franczyzie? Jaką sumę byłbyś/byłabyś w stanie zainwestować?
 
CARREFOUR EXPRESS

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Rodzaj sieci: franczyzowa
Ulica: Targowa 72
Kod: 03-734 Warszawa

Tel.: 22 517 25 09
Fax: 22 517 21 21
www.carrefour.pl


E-mail: franchising@carrefour.com
Tel.: 22 517 25 09, 22 517 27 23

CARREFOUR EXPRESS


Charakterystyka systemu

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe.

W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe:

•    Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500m² zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich;

•    Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100  m², sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu.

Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów o powierzchni do 100 m² w małych miejscowościach i na terenach wiejskich – jest nią Globi.

Obecnie w Polsce działa już ponad 350 sklepów franczyzowych (stan na: 11.07.2013). W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Carrefour Polska zaprasza do współpracy partnerów biznesowych, którym zapewni:
  • dostęp do szerokiego asortymentu produktów po konkurencyjnych cenach;
  • zaopatrzenie poprzez nowoczesne centra dystrybucyjne;
  • merytoryczne wsparcie w otwarciu i prowadzeniu sklepu;
  • pomoc w przygotowaniu sklepu do otwarcia, tzw. pakiet otwarciowy



Nakłady inwestycyjne

Min. kwota inwestycji: 0 (uzależniona od lokalizacji)
Opłata wstępna: brak
Opłata bieżąca: 0.8%-1.5% od obrotu netto (zależna od formatu sklepu)
Opłata marketingowa: brak

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

•    posiadanie (własność lub najem) sklepu o powierzchni 100-500 m² dla formatu Carrefour Express minimarket;

•    posiadanie (własność lub najem) sklepu o powierzchni do 100 m² usytuowanego w centrum miasta lub osiedla dla formatu Carrefour Express convenience;

•    posiadanie (własność lub najem) sklepu o powierzchni do 100 m² dla formatu Globi;

•    motywacja do prowadzenia własnego biznesu zgodnie ze standardami grupy Carrefour Polska.

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 
Prezentacje systemów