Franczyza w Polsce

Koszyk jest pusty

24 kwiecień 2008
Artman wprowadza nową markę odzieżową.
 
Artman, kojarzony dotąd przede wszystkim z marką House, pod którą oferuje odzież dla modnych młodych konsumentów, wprowadza obecnie na rynek nowy brand Mohito. Pozycjonuje się on pomiędzy segmentami Fashion a Casual Stylish, i jest adresowany do niezależnych kobiet lubiących wygodny miejski szyk. Spółka planuje szybki rozwój sieci sprzedaży nowej marki. Do końca 2009 roku ma powstać 35 placówek Polsce oraz 15 na Słowacji, w Czechach i Rumunii.
 
Kobieta Mohito to osoba w wieku 25-35 lat, zorientowana na rozwój i karierę, preferująca aktywny, intensywny styl życia. Nie ma zobowiązań rodzinnych, traktuje codzienność z przymrużeniem oka - „lajtowo”, zabawowo.
Zgodnie z ideą twórców marki styl Mohito charakteryzuje kobiecość, wyczucie smaku, eklektyzm – umiejętność łączenia stylów, bezpretensjonalność i będąca ostatnio na topie naturalność. Nowy brand ma kusić klientki przystępnymi cenami. Marka ma się wyróżniać szeroką ofertą asortymentową koszul damskich, dzianin i basic’ów, zapełniając w ten sposób wciąż istniejącą na polskim rynku odzieżowym lukę towarową w tym zakresie.
 
Zachętą do zakupów ma być starannie zaprojektowana sala sprzedażowa, stanowiąca odzwierciedlenie osobowości i temperamentu konsumentek. Przemyślany koncept wizualizacji utrzymany będzie w klimacie nowoczesnego wnętrza, urozmaiconego stylowymi drewnianymi krzesłami i stołami. Inspirację do tego typu rozwiązań zostały zaczerpnięte z butików Paryża i Londynu, gdzie połączenia materiałów i systemów meblowych podkreślają wyjątkowość produktu. Wielkość placówek Mohito wahać się będzie między 200-250 m².
 
„Rosnące zainteresowanie modą i aktualnymi trendami oraz wzrost wydatków na odzież (wydatki Polek na ubrania rosną wprostproporcjonalnie do wzrostu zarobków), sprawiają, że takie marki jak Mohito mają duże szanse powodzenia na rynku. Na wybór marki odzieżowej przez polską konsumentkę wpływa popularność tejże marki oraz etnocentryzm konsumencki. Zarówno informacja o znanym, lubianym i doświadczonym w świecie mody właścicielu marki jak i fakt, że marka rozwijana jest w oparciu o rodzimy kapitał, powinny przyczynić się do powodzenia Mohito” – uważa Natalia Leśniewska, dyrektor ds. badań rynkowych z ARSS.
 
Najważniejsze wymagania, jakie musi spełnić marka odzieżowa wchodząca na polski rynek to znajomość trendów, dobra jakość odzieży, rozsądne ceny, niepowtarzalny koncept, niebanalny klimat zakupów oraz bardzo wysoki poziom obsługi. Wszystko wskazuje na to, że Artman zadbał, by spełnić te warunki.
 
, 25 kwietnia 2008 
Oceń: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Adam Wroczyński
Komentarz w tym Artykule

Najnowsze franczyzy

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

W jakim okresie inwestycja w biznes franczyzowy powinna się według Ciebie zwrócić?

od pół roku do roku - 30.5%
rok, półtora - 29.5%
półtora roku do dwóch lat - 13.3%
2 - 3 lata - 16.2%
od 3 do 5 lat - 8.1%

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 14.01.2015

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 13.01.2015

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA JAKO BEZPIECZNA METODA PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY - 15.01.2015